【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

做婚禮司儀奇事多 林盛斌遭「爆粗外父」玩謝

發佈時間: 2023/08/30

無綫J2全新清談節目《玲玲友情報》,找來堪輿學家麥玲玲主持,首集找來百足咁多爪的林盛斌(Bob)任嘉賓。一向是婚禮「金牌司儀」的Bob,自稱曾遭「醉爆社團外父」考起:「我試過喺一間星級酒店,女家屋企人應該有啲背景,尾段外父衝咗上台攞咗我支咪,然後指住新郎,好Godfather(教父)咁話『我同你講,你對我女好啲,如果你對佢唔好』,跟住佢就爆粗喇!」Bob亦試過「老貓燒鬚」,「嗰次請晒老爺奶奶、外父外母上台,我話『既然咁開心,不如三pair一齊錫錫』,我唔記得其中一pair係分開咗,然後佢哋好尷尬咁望住我。」

不過,Bob亦見證不少感動時刻,「陳家樂同連詩雅嘅(婚禮)致辭好感動,喺多謝屋企人時,家樂講番啱啱出嚟做藝人,未搵到咩錢,當時阿爸喺佢唔為意時偷偷地塞錢落佢度,佢一講就喊,連詩雅喊,阿爸嗰圍喊,連楊受成博士都忍唔住喊。」