【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孖黃宗澤張繼聰打出兄弟情 陳家樂剃頭行古惑嚇親人

發佈時間: 2023/09/15

由黃宗澤(Bosco)領軍的江湖片《紮職2》將於下月5日上映,Bosco在戲中與張繼聰、陳家樂同撈同煲,三兄弟打到天昏地暗之餘更劈爛道具刀。一向官仔骨骨的家樂,更刻意剃頭剷青添邪氣︰「我好少演呢類奸奸哋嘅人,要由小人物爭上位變大佬!」

2012年上映的《紮職》由陳偉霆主演,相隔逾十年,以新故事打造的《紮職2》集合黃宗澤、張繼聰及陳家樂三大型男,陽剛味濃;故事亦以古惑仔爭上位作背景,眾人打到飛起,充滿90年代黑幫電影風格。對於戲中大量動作及奔跑場面,阿聰拍得過癮︰「今次個個(演員)都多動作,我都拍得好開心。細個睇得多古惑仔片,今次好多都係埋身肉搏場面,好有以前睇戲嘅味道,好耐無呢啲咁地道嘅戲種。」

阿聰的動作戲不少,幸拍攝時僅受皮外傷;而家樂在戲中有跳天橋場面,他說:「我拍呢個鏡頭無受傷,亦唔算好危險,反而成場戲要喺尖東打到去彌敦道,跑足一晚,幾刺激,效果都好好,睇到網上討論區有人以為黑社會打交!」Bosco則指該場口是三兄弟被追殺,像真度極高:「真係有途人嚇到走去報警!」家樂即插嘴:「好多途人嚇親,啲刀手突然出嚟又爆晒粗,覺得幾真。」

劈爛刀嗌過癮

阿聰大讚《紮職2》拍出江湖片情懷,「劇本寫得幾好,講我哋三兄弟由細玩到大,行唔同嘅路;除咗打交場面,其他戲都有得發揮。」演戲經驗豐富的Bosco對打鬥場面駕輕就熟,拍得過癮,「我哋亂咁劈,連道具刀都劈爛,又有好多爛仔交,拳腳交加。」至於家樂今次亦有新嘗試,「第一部《紮職》自己都有份參與,當時戲份唔多;今次難得演呢類奸奸哋嘅人,要由小人物爭上位變做大佬,所以導演叫我剃頭剷青,希望喺觀眾面前搣甩固有印象。」

Bosco即取笑家樂:「我印象中家樂係官仔骨骨,以前未合作過,今次見到都嚇一嚇。」家樂笑說︰「身邊朋友見到都驚,剃頭個樣同我平時好唔同。」Bosco反而指自己跟戲中角色相似,「其實幾似平時嘅自己,又會照顧人,依家年紀大咗,唔通真係叫陳家樂做大佬咩!戲中我同阿聰當佢親細佬,打交都要佢企後面,最後痛心呢個親細佬性格大變,好有以前江湖片嘅元素!」

黃宗澤

髮型︰Kel Fung @HH salon.nail

化粧︰Cyrus Lee

服裝︰Zeana

形象︰Queenie Yu

張繼聰

髮型︰Jobby Lee

化粧︰Pinky Ku

陳家樂

髮型︰Kenrick Siu

化粧︰Khaki Yan

服裝︰Sandro

場地︰灣仔駱克道81號

撰文︰Steven

攝影︰林良明

美術:梁政敏

孖黃宗澤張繼聰打出兄弟情 陳家樂剃頭行古惑嚇親人

陳家樂由小混混變殺氣騰騰的大佬,令人不寒而慄。

孖黃宗澤張繼聰打出兄弟情 陳家樂剃頭行古惑嚇親人

黃宗澤投入戲中的打鬥場面。

孖黃宗澤張繼聰打出兄弟情 陳家樂剃頭行古惑嚇親人

黃宗澤於戲中帶領兩位兄弟爭上位。