【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

小鮮肉初嘗主持滋味 王智騫范麒智願拍BL劇

發佈時間: 2023/09/15

ViuTV綜藝節目《甜酸苦辣鮮》邀請主持新丁王智騫(Martin)和范麒智(Kenji)擔大旗,兩位小鮮肉的腹肌及麒麟臂成為焦點外,他們的「甜蜜」溫馨互動更令觀眾聯想起BL(Boy Love)。兩人感恩有份拍攝劇集《I SWIM》,讓更多人認識他們,又笑言絕不介意拍攝BL劇集,只要有演出機會便滿足。

王智騫與范麒智坦言,拍攝《甜酸苦辣鮮》時沒有刻意營造BL氛圍,只是製作組擔心氣氛不足,所以加入新元素,沒想到預告片一出,已狂吸30萬點擊,令他們驚訝又興奮。二人到台灣和新加坡挑戰味蕾感官,Kenji最難忘分成七級的台灣「大王麻辣乾麵」,他挑戰到第六級便投降,「一路食好似卸緊粧咁,個粧溶晒,直情麻痺到隻手無乜感覺,真係太辣!」Martin成功挑戰第七級,事前要簽生死狀,他吃完麵後呆足半小時,感覺似出現人生走馬燈一樣,認真誇張。

首次拍攝旅遊節目,他們認為甚有難度,有別於拍戲有劇本,今次攝影機一開,他們便要跟鏡頭有交流,盡量不要dead air。Martin讚Kenji進步不少:「我哋性格、風格唔同,我覺得佢對眼好有攻擊性,我好似比較慘同憂鬱啲!」Kenji指平日做模特兒經常chok住影相,所以被誤會惡形惡相,「其實私底下我蠢蠢哋又呆呆哋!」對於兩人經常「糖黐豆」,Martin說︰「以往多數一齊出活動,今次旅行後熟咗好多。(厭未?)還好,但每次落機都希望嚟緊幾日見唔到佢!(拍BL劇?)我無所謂呀,我好恨拍嘢,咩都鍾意拍,快啲搵我啦!BL劇我最深印象係《大叔的愛》,輕喜劇夠開心。」Kenji則喜歡泰國人氣CP Bright及Win。

Kenji感激爸爸范俊業支持

Kenji爸爸是著名足球員范俊業,Kenji亦是香港水球代表隊成員。「我好多謝爸爸媽媽從來無畀壓力我,壓力係來自自己。因為見爸爸喺踢波得到大家認知,有一定地位;我成日都諗,會唔會要達到佢嘅程度先得?爸爸反而叫我唔使諗咁多,又喺行動上支持我,有時夜收工,佢哋就算瞓晒覺,媽媽總會煲定湯畀我飲,爸爸又周不時送禮物,令我所有疲倦同煩惱都忘記晒!」而Martin曾揚言拒絕跳舞唱歌組男團,他現時變得不太抗拒,因拍劇令他得到很多不同技能,所以不排除任何嘗試。

化粧︰Agnes Yeung

髮型︰AL Leung(王智騫)、Oscar Shek(范麒智)

服裝︰Bonsai + Farme@Harvey Nichols / Christian Louboutin /Emphasis(王智騫)、Wooyoungmi@ Harvey Nichols / Versace / Christian Louboutin / Emphasis(范麒智)

撰文︰楊安莉

攝影︰馮凱宜

美術:梁政敏

小鮮肉初嘗主持滋味 王智騫范麒智願拍BL劇

Martin與Kenji在節目中赤膊上陣。

小鮮肉初嘗主持滋味 王智騫范麒智願拍BL劇

Kenji指爸爸范俊業全力支持他的興趣。(受訪者提供)

小鮮肉初嘗主持滋味 王智騫范麒智願拍BL劇

二人的互動似足BL情節。