【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

玩氣球遊戲花容失色 龔嘉欣被陳豪誤傷美腿

發佈時間: 2023/02/27

陳豪(阿Mo)、龔嘉欣、周嘉洛及江嘉敏等昨日宣傳劇集《新四十二章》,眾人大玩泵氣球遊戲,只見嘉欣嚇到瘋狂尖叫及掩面,江嘉敏更幾乎爆粗;而阿Mo身上的氣球爆破時,更不慎傷及嘉欣的大腿。提到劇集受歡迎,可會開拍續集?嘉欣笑言希望先開拍同由陳維冠監製的《殺手》續集,揚言不怕再受傷,即使打戲再多也無問題︰「我豁咗出去,武指都話我可以做替身,下次我想試下演完自己角色,再去幫人做替身。」另外,有指她六月夥拍阿Mo及譚俊彥拍新劇《企業強人》,奪視后機會大增,她說︰「我哋合作過好多次,佢哋都係好到不得了嘅拍檔,有佢哋事半功倍,直情覺得幸運之神眷顧我。」

同場的周嘉洛早前與緋聞女友陳瀅、王灝兒(JW)、羅天宇及圈外好友等一行十人去日本旅行四日,返港後剛好趕及出席活動。嘉洛自言是人生第一次去旅行,更愛上跟朋友同遊的感覺。期間可有艷遇?他說︰「日本咁多靚仔靚女,點會睇得上我。」

採訪、攝影︰Pauline