【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

袁偉豪玩直播被嘲殘樣 張寶兒幫口反擊:係逆齡

發佈時間: 2022/09/02

張寶兒(Bowie)昨日凌晨在IG開直播,身在酒店隔離檢疫的老公袁偉豪(Ben)忽然亂入,兩夫妻公然放閃。現年41歲的Ben盡訴心中情,自爆今年初因拍劇壓力大致脫髮;直播期間有網民踩他又老又殘,愛夫心切的Bowie出口維護:「老點解唔值得欣賞?又沉穩又有睿智!」

張寶兒昨日凌晨在IG直播近兩小時,而剛從澳洲回港的袁偉豪正身處隔離酒店檢疫,他亦加入直播,與老婆隔空傾心事。期間,有網民留言指Ben老了不少,他笑言出道超過20年,樣子必然會變老。至於Bowie聞言回應老公道:「有人話你老,我想講老係正常,點解老唔值得欣賞?後生嘅人有活力,老咗就有人生閱歷,又沉穩又有睿智,更值得欣賞!」她指老公18年瘋狂減磅扮演《鐵探》絕症病人後,現時已狀態大勇:「你狀態好咗好多,你係逆齡,希望大家focus你嘅努力。」Ben冧爆說︰「老婆真係好,幫我講說話。」

Ben呻口賤網民無良心

另外,Ben分享拍劇時一度壓力太大,令身體出現警號:「今年初我拍《法證先鋒V》,扮演一個失眠警探,同時又要拍《廉政行動2022》,曾經有一個月時間『劇疊劇』,結果拍到甩髮,因為當時好大壓力,自己又投入角色。」

Ben又主動談到被網民標籤「食軟飯」,令他大感無奈:「我當時有唔開心,話我『嫁咗畀你(Bowie)』、『我姓張』、『食軟飯』。我喺TVB奮鬥咗十幾年叫有啲成績,儲到啲錢,搵到老婆,但啲人話我食軟飯,佢哋好無良心。」昨晚,Bowie回應本報,提到老公是否她心中的校草,她說︰「Ben參選時我哋未識,識咗Ben後,佢係我好欣賞嘅藝人,亦係一個全心全意嘅好男人!」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏