【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

邀好友提早開聖誕P 蔡一傑貼心送蝦頭「有機M巾」

發佈時間: 2020/12/11

蔡一傑(傑少)今年開始做「教煮」,在YouTube主持自家烹飪節目《傑少煮意》,頻頻po片與粉絲互動。早前他邀請伍詠薇(伍姑娘)、周汶錡(Kathy)等圈中好友開聖誕派對,更大送女性恩物「有機M巾」做聖誕禮物,有心思得來又實用。

蔡一傑當上YouTuber後,經常收到好友詢問何時邀約他們當節目嘉賓,皆因可以乘機品嘗他炮製的美食。有見及此,傑少日前誠邀四位女性好友伍詠薇、周汶錡、阮小儀及蝦頭(楊詩敏)出席聖誕P,更預備多款菜式給她們品嘗。

傑少說︰「《傑少煮意》話咁快就一周年,好多朋友都想嚟同我一齊玩,試下我嘅手勢,所以趁聖誕我特別拍呢輯聖誕party節目。」傑少表示粉絲看過由他精心設計的菜式後,仍有足夠時間買食材及練習,在聖誕時留家中抗疫,仍可大歎節日美食。他又感觸說:「雖然我煮嘅都係家常便飯,但重點係希望大家真係可以學到點煮,令大家生活更圓滿!」

伍詠薇收口罩

傑少又準備聖誕禮物給四位好友,他特別為蝦頭「度身訂造」驚喜禮物,送上他精挑細選的「有機M巾」,伍姑娘見狀竟然想強搶M巾,幸好蝦頭成功死守禮物。蝦頭搞笑說:「佢(傑少)知我重有得嚟(月經),阿姐(伍姑娘)你唔好搶!」至於伍姑娘則收到口罩做禮物,蝦頭繼續「狙擊」伍姑娘說:「傑少送口罩有寓意㗎,就係唔想你同人咁多爭拗!」氣得伍姑娘哭笑不得。

撰文︰Steven

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏