【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

感激角色助走出喪失摯親傷痛 何沛珈憶亡母鼓勵努力追夢

發佈時間: 2023/08/24

2020年參選港姐入行的何沛珈,在劇集《寵愛Pet Pet》中有不少發揮機會。劇中飾演護士的她,鏡頭前開朗又傻氣,鏡頭後其實還未走出喪母陰霾。沛珈感激開劇時得到演員們的愛錫和照顧,感受到大家庭般的溫暖,以減輕喪母之痛。沛珈向支持她追夢的媽媽,承諾會繼續努力在舞台上發光發亮。

何沛珈在《寵愛Pet Pet》的角色像傻大姐,十分討人喜歡,她自爆︰「其實我好驚動物,但監製問到,我梗係話唔驚!拍完劇之後,依家好好多,起碼夠勇氣去摸佢哋。」仍然是演戲新丁,她直認有很大進步空間,「其實有一場戲令我好內疚,劇情講我好為食,叫到滿枱都係嘢食,點知正式拍攝嗰陣,我一邊講對白一邊噴飯,當刻我道歉叫停咗…點知之後,導演話噴住飯講對白效果仲好,呢次學識咗,原來喜劇火花係即興撞出嚟。」沛珈不諱言擔任主持及演戲均是「初哥」,未來希望雙綫發展,「加入《東張西望》兩年,觀眾未必知道有我呢個主持,反而喺街有途人認出會叫我《愛‧回家之開心速遞》個角色Luna。」

主持演戲雙綫發展

沛珈加入娛樂圈不久,便經歷失去摯親之痛,她坦言有段時間沉溺在傷痛之中,「媽媽離世,我失落咗一段長時間,感激監製陳耀全畀我《寵愛Pet Pet》謝嘉嘉呢個角色,演呢個人物令我開朗咗唔少,拍劇令我度過咗最辛苦嘅階段。仲記得《香港小姐再競選》之後,我攞住獎品去媽媽靈位前,同佢講『終於完成你一個心願,你唔使擔心,因為太多人愛錫你個女』!」她相信時間會治癒傷痛,並鼓勵大家抖擻精神,面對生活變化,「我媽媽係個努力上進而且好有事業心嘅女性,見證佢嘅努力,我以佢為榜樣,希望自己都一樣可以做到!」

一按睇片

化粧︰Lok Wai(@waito.makeup)

髮型︰Masa Chan(@msc_infinity)

服裝︰@snidelhk @usagionline_hk

造型︰Lok Lam(@loklammm_)

撰文︰楊安莉

攝影︰黃敬博、何家賢

美術︰梁政敏

感激角色助走出喪失摯親傷痛 何沛珈憶亡母鼓勵努力追夢

母親生前鼓勵沛珈放棄護士一職去參選港姐。(資料圖片)

感激角色助走出喪失摯親傷痛 何沛珈憶亡母鼓勵努力追夢

沛珈十分害怕接觸動物,硬着頭皮拍攝《寵愛Pet Pet》。(IG圖片)

感激角色助走出喪失摯親傷痛 何沛珈憶亡母鼓勵努力追夢

沛珈開心加入《愛‧回家》令她成功入屋。(IG圖片)

感激角色助走出喪失摯親傷痛 何沛珈憶亡母鼓勵努力追夢

曾被網民批評有懶音,沛珈立即跟老師學發音,去年10月參加《香港小姐再競選》,在問答環節獲得評判一致好評,最終奪得冠軍寶座。(IG圖片)