【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

年初喪母以新歌紀念 邱士縉翻看媽媽訊息淚崩

發佈時間: 2023/05/16

MIRROR成員邱士縉(Stanley)在母親節推出首支個人單曲《來不及》,悼念年初因病去世的母親。昨日Stanley出席品牌活動,談及目前心情,他直言︰「一定唔OK,好似個盒咁,一打開就會有感覺,好彩呢段日子有哥哥同姪仔陪住。」問到今年母親節感受是否特別深?Stanley即眼泛淚光說︰「感覺好大,除咗會睇番媽咪啲訊息,依家我都會定時發短訊畀媽咪,覺得佢會睇到,感覺佢仲喺度陪住我。」

另外,提到姜濤與泥鯭近來的風波,Stanley直認有跟姜濤私下討論,「佢(姜濤)講咩都有機會變成另一種說法,情願佢唔好講,講多謝就算數,都明白佢小朋友忍唔住,我心痛佢唔小心又惹嚟一啲嘢啦,但係前輩嘅提點係啱嘅,我哋都虛心接受。」講到COLLAR成員蘇芷晴(So Ching)退團,他表示尊重對方的決定。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

年初喪母以新歌紀念 邱士縉翻看媽媽訊息淚崩

Stanley在新歌《來不及》MV加入與母親的回憶片段,真摯又催淚。

年初喪母以新歌紀念 邱士縉翻看媽媽訊息淚崩

Stanley在MV中泣不成聲。