【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與陳炳銓保持聯絡 李佳芯親揭疫情導致分手

發佈時間: 2022/09/30

李佳芯(Ali)在黎諾懿監製及主持的無綫節目《仨心友行3》中,剖白失戀經歷,親揭與陳炳銓早於2020年分手,七年情告終,親揭分手真相竟然跟疫情有莫大關係。

《仨心友行3》前晚一集,三位嘉賓李佳芯、麥美恩(Mayanne)及劉穎鏇(Tiffany)大談感情事,Mayanne和Tiffany自認性格太熱情,經常惹來異性誤會。身為女神的Ali自言個性率直,說話無尾音,加上自幼被母親嚴禁做出惹人誤會的舉動,因此對不感興趣的異性大獻殷勤,會立即落閘。她又稱不察覺多人追求︰「如果係我鍾意嘅,唔使追我我都會成日黐住佢。」Ali又指希望另一半能夠了解及支持自己︰「我一直畀人感覺硬淨,好易令男友覺得我唔需要佢,因為我唔嗲又唔識𠱁人,依家學識如果講一句『搞唔掂呀,無咗你唔得』,佢(男友)會好開心。」

感恩再見亦是朋友

Ali在節目不但激罕談前度陳炳銓,更公開分手真相。她指雙方有許多問題早已醞釀多時,及後因疫情爆發,她與男友工作量大減,相處時間變長,令問題浮面。她表示︰「我同前男友喺2020年分手後『再見亦是朋友』,至今仍保持聯絡,好感恩可以用第二種方式,去維繫番呢段感情,大家做到朋友。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏