【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

草蜢紅館騷海報玩剪影 蘇志威︰摒棄靚仔樣

發佈時間: 2022/09/08

草蜢將於下月26日起,舉行一連四場「RE︰GRASSHOPPER CONCERT草蜢演唱會2022」,門票今早起公開發售。三子的個唱海報昨日曝光,今次完全顛覆草蜢的傳統,採用黑色剪影的映像設計,要細心看才見到他們的樣子。設計總監朱祖兒表示一提「草蜢」,就會想到跳舞唱歌的畫面,便以剪影手法保留思考空間。蘇志威笑說︰「今次要摒棄我個靚仔樣…」蔡一傑強調︰「其實細心留意係見到少少,只係唔係咁清楚啫!」蔡一智續說︰「好有神秘感,見到少少,好似新娘頭紗,到開騷嗰日就會揭開畀大家驚喜。」

相隔五年再踏紅館,草蜢除了在個唱海報大玩驚喜外,也計劃開設期間限定店,設計不同紀念品外,又設置大型紙牌海報給歌迷影相留念。三子近來不時在IG公開跑步和健身的生活片,阿智笑說︰「呢幾年我哋無得出國,更加無去韓國,所以fit咗、靚仔咗,都係因為運動多咗。準備咁耐,終於可以上紅館騷畀大家睇『草蜢2.0版』!」