【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

老婆圓潤孕味濃 陳展鵬戲言帶單文柔把脈

發佈時間: 2023/08/25

由黎諾懿監製的親子真人騷《爸知弊!你嚟湊吖!》將於下周播出,嘉賓之一的陳展鵬和太太單文柔(Phoebe)昨日出席記者會。Phoebe身形明顯較之前圓潤,孕味甚濃,被追問是否有喜,她竟口窒窒兼向老公展鵬求救。

兩子之父黎諾懿昨日與陳展鵬碰頭,即大談兒女經,諾懿大讚展鵬的四歲女兒陳諾瑤(小豬比)十分可愛,更揚言想跟展鵬對親家。單文柔受訪時表示︰「最緊要小豬比鍾意,其實好多家都問緊,之前陳敏之都話囝囝子樂好鍾意小豬比,(好搶手?)我個女性格好男仔頭,所以鍾意同好多人玩。」

昨日所見,Phoebe身材圓潤不少,略見雙下巴,被問到是否計劃追多個小朋友?展鵬和Phoebe一臉尷尬兼支吾以對,Phoebe說︰「唔話你聽,(等足三個月先公布?)老公你出下聲啦!」被追問是否再度懷孕?Phoebe答非所問,忽然稱自己感冒,才令大家有錯覺。展鵬即時「救駕」說︰「有感冒就要睇醫生,我一陣帶佢去睇醫生,睇下會唔會要睇埋婦科先,問下家庭醫生…都係唔好,去把脈好啲,唔好睇西醫。」

黎諾懿陳敏之爭住對親家

展鵬其後轉換話題,提及周日將與陳豪、蕭正楠和陳山聰擔任港姐司儀,展鵬搞笑對Phoebe說︰「泳裝環節我都無辦法,真係唔想咁近,但做司儀唔可以行咁開㗎嘛,所以你唔好怪我,我拎住電話唔係睇女仔,係記班佳麗啲名咋!」另外,諾懿受訪時繼續大讚小豬比,「佢得意到一個點,咁細個就好懂人性,(你要同陳敏之爭新抱?)咁畀敏之個仔啦,我個仔盡得我真傳,你睇佢之前表演,成個鋼琴家咁款,咁就知我大仔有料到啦,將來唔愁無女朋友!」

採訪、攝影:Steven

美術:梁政敏

老婆圓潤孕味濃 陳展鵬戲言帶單文柔把脈

黎諾懿笑言想撮合六歲大仔與小豬比。

老婆圓潤孕味濃 陳展鵬戲言帶單文柔把脈

小豬比(左二)跟陳敏之囝囝感情十分好,兩家人經常結伴出遊。(IG圖片)