【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

胞弟參加《中年好聲音2》 鄧兆尊寄語切忌靠關係

發佈時間: 2023/06/29

《中年好聲音2》昨晚截止報名,海選中有不少熟悉的面孔,當中有已故粵劇名伶新馬師曾兒子鄧兆榮,他受訪時透露有通知哥哥鄧兆尊參賽一事,遭對方取笑。前晚,兆尊錄影無綫特輯《阮兆輝演藝70樂今宵》,他勸告兆榮切勿靠關係,要憑實力取勝。

鄧兆尊前晚提及弟弟鄧兆榮參加《中年好聲音2》,指弟弟向來顧家,特意選唱歌頌父母的歌,讓兒子學懂感恩、知道父母辛苦。兆尊表示︰「佢話阿倫(譚詠麟)幫佢揀歌,面試完返嚟佢話有啲緊張,因為未見過咁多記者。」兆尊透露有看過面試片段,指弟弟表現有平時的七成水準,但取笑對方平時聲大大有「地主」之稱,面試時卻緊張萬分。兩兄弟誰的歌藝比較好?兆尊笑說︰「佢好啲,講係咁講,唔係返去鬧我。(點鼓勵佢?)最緊要唔好靠關係,我成日都講,若果靠關係,就算入到圍都會失敗,要用自己嘅實力去唱,所以志偉都唔知。(但阿倫幫佢揀歌?)已經不停提點佢,做人要低調啲。」

顏志恒望唱歌及正職兩兼顧

另外,吳大強、龍婷和顏志恒將於《阮兆輝演藝70樂今宵》中獻唱中外名曲,大強表示︰「阮兆輝係我兒時偶像,童星時已經好戲又精靈,令人敬佩。」此外,談及周吉佩已辭去正職,本身任職酒店廚師的顏志恒表示不會仿效對方,「暫時兩邊兼顧,完咗比賽壓力少咗,多咗休息時間。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

胞弟參加《中年好聲音2》 鄧兆尊寄語切忌靠關係

兆榮面試時獻唱阿倫的歌曲《孩兒》,一度忘詞甩嘴。(資料圖片)

胞弟參加《中年好聲音2》 鄧兆尊寄語切忌靠關係

(左起)吳大強、龍婷及顏志恒對粵劇均大感興趣。