【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

驚訝劉鑾雄提「食屎陳師奶」 《愛‧回家》孫慧蓮︰大人物咁捧場

發佈時間: 2023/01/06

富商劉鑾雄(大劉)日前開記者會回應在商場被拍攝事件,期間自揭晚晚追看無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》,更提到角色「食屎陳師奶」,明顯是該劇鐵粉。飾演「食屎陳師奶」的孫慧蓮(孫老師)昨日回應本報稱︰「劉生提到我個角色,我覺得好好彩。」這位特約演員獲富豪加持,未知何時能擔正一集。

劉鑾雄日前在記者會上無所不談,除了狂爆金句,又自爆是電視精,若留在家中必定晚晚捧《愛‧回家》場,更取笑現場傳媒若無睇該劇便有少少失敗。大劉說︰「《愛‧回家》有個角色叫食屎陳師奶,咁我唔知嗰個(拍攝者)有無食屎,係咪陳師奶,抑或八師奶、諸師奶,就攞個電話影緊我相。」借劇中角色比喻有人以手機拍攝他在商場與呂麗君(呂姵霖)同場。不少網民驚訝大劉有追看《愛‧回家》,笑指「食屎陳師奶」孫慧蓮原來有最強粉絲。身在三藩市探望大女及細女的孫老師,昨晨越洋回覆本報,自言不少學生也傳送了大劉的訪問片段給她︰「太長我無聽,淨係知劉生意思係被人影、被人屈。」

嘆跑龍套多年一向盡做

孫老師得知大劉問起「陳師奶」可有食屎,她特別親回︰「白痴都唔食屎喇,只係得啖笑,做演員酸甜苦辣都要做。(角色深入民心?)好開心,跑龍套多年,一向都盡力做。我確實喺《愛‧回家》學咗好多嘢,呂慧儀、湯盈盈都好錫我,自己有時走錯位,佢哋都好鼓勵我。」提到獲城中富豪點名提及,她回應︰「劉生提到我個角色,我覺得好好彩,自己唔怕死乜角色都肯做,食屎陳師奶要好倀雞、潑辣,以前我做學校訓導主任都惡過,可能幫到我。(有甚麼話想跟大劉講?)佢呢啲大人物,我識佢,佢唔識我,多謝劉生記得陳師奶呢個角色,咁捧我場,我睇新聞記得佢以前成日同媽咪去食飯,係一個孝順仔。(在《愛》劇惡搞大劉在商場被拍情節?)呢啲要睇編劇,唔係我主意,不過返港後都未知幾時有工開。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏