【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《空肚講宵夜》3周年 梁祖堯陳俞希蔡瀚億 感恩令觀眾忘憂

發佈時間: 2022/12/16

ViuTV節目《空肚講宵夜》前晚踏入三周年,主持梁祖堯(阿祖)、陳俞希(Hailey)及蔡瀚億(BabyJohn)充滿默契,三人互動大受觀眾歡迎,令節目不斷添食。三年過去,Hailey獲得專屬「八婆」稱號,BabyJohn成功偷師做廚神;而阿祖坦言身形「變闊」,他沒有怪罪節目,反而每星期能為港人帶來忘憂輕鬆的半小時,感到非常開心。

《空肚講宵夜》前晚播映三周年特別篇,梁祖堯說︰「三周年轉眼就過,第一次開會嘅畫面依然歷歷在目,當時大家講嘢不斷重疊,扮friend、扮雀躍。」合作愈久,彼此關係愈密切,阿祖和蔡瀚億直呼陳俞希做「八婆」,阿祖笑說︰「我唔會隨便叫人『八婆』,有次我見到一對情侶,男仔拎手機影,女仔就問我︰『可唔可以嗌我一聲八婆?』大佬呀,好地地一對情侶唔好咁犯賤啦,搞到我好尷尬,況且『八婆』呢個名係屬於Hailey㗎嘛。」Hailey笑言︰「連我阿媽都嗌我『快啲去執嘢啦,八婆』!」

「八婆」成Hailey專屬稱呼

拍攝過百集節目,BabyJohn最佩服「大廚」阿祖的創意,「有一次,助導買齊晒食材,準備拍之前先發現原來之前整過呢味餸!阿祖惟有即時改菜式,真係好犀利。」問三人有否拍到變胖?阿祖即用手擠出腰間贅肉,講笑說︰「依家係我人生最瘦嘅時刻,你以為節目所有食物都放落肚?鏡頭一轉,我就吐出嚟…」及後,他解釋其實一個月只有兩天拍攝《空肚講宵夜》,所以變胖跟節目無關,他重申︰「我哋唔係煮食節目,只係我哋攞嚟搞、搵嚟煮…」

Hailey笑言,由第一集食便利店雞髀開始,便一發不可收拾,和牛、龍蝦等食材陸續有來。問到難忘的菜式,Hailey最愛「冬蔭公意粉」,BabyJohn則試煮「海鮮一鑊熟」,可惜嘗試多次都「黐鑊」,經阿祖提醒後學懂以牛油紙墊底。「大廚」阿祖笑言︰「最難忘梗係『維納斯乳頭』,食物味道無問題,但拍出嚟真係好樣衰!」說到難忘的一集,Hailey自言最愛「結婚」那集,「我恨咗好耐啦!」阿祖大讚Hailey說:「『慧妍清叙』,又賢淑又優雅,佢一定比所有香港小姐同亞洲小姐好!」BabyJohn則指Hailey的真命天子一定不會悶:「你嘅世界從此不再冷清!」

與觀眾變成一家人

合作三年,除了主持之間成為真朋友,BabyJohn認為跟觀眾的關係亦有改變,「觀眾喺街遇到我哋時,由最初好靦腆,到依家好似好熟嘅屋企人、朋友咁!」阿祖感激網民支持,更有不少人在社交平台私訊他,「老實講,呢幾年香港人過得唔容易,好多時返工又怕疫情,經濟唔好又怕保唔住份工,社會氣氛又大壓力…好多網民認為星期三晚係佢哋發洩、紓壓嘅時間。畀大家忘憂半個鐘,係一件好事!」

一按睇片

服裝︰SUNCOO(陳俞希)

撰文︰楊安莉

美術︰梁政敏

攝影︰陳健珊、何家賢、王華婷