【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與吳浣儀駱應鈞拍廣告 魏浚笙賣口乖請教演技

發佈時間: 2022/12/16

魏浚笙(Jeffrey)由模特兒跳入娛樂圈,現已成為影視兩棲藝人,更在近日ViuTV熱播劇《百萬同居計劃》中擔正。而他有份參與的電影《超神經械劫案下》將會是明年賀歲片,演出機會不斷。最近Jeffrey與演技派前輩吳浣儀和駱應鈞合作拍廣告,他即把握機會請教演技。

魏浚笙與資深演員吳浣儀和駱應鈞為「昂坪360」拍攝全新一輯廣告,三人飾演一家人在香港四處遊覽。雖然是三人首次合作,Jeffrey十分投入角色,全程以「阿爸」、「阿媽」稱呼兩位前輩,儼如一家人,又互相為大家合照及自拍,十分溫馨。

獲讚口才了得

Jeffrey又落足嘴頭𠱁兩位前輩,「我細細個有睇佢地啲戲,最鍾意睇浣儀姐做《我和殭屍有個約會》,真係睇到好熟。我同浣儀姐都有拍《百萬同居計劃》,但係無機會同場,所以呢日拍廣告,我梗係把握機會向兩前位輩請教演技啦。」浣儀姐笑稱怕被Jeffrey比下去,自己也要進修演技,她說︰「呢日拍廣告發現佢做戲非常之好,可以話係收放自如,佢講嘢真係無得彈,唔做綜藝真係浪費咗佢嘅天份。」

撰文︰Doris

美術︰梁政敏