【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

想學尊尼特普留鬚 柳應廷︰但我唔係型嘅感覺

發佈時間: 2022/03/09

人氣男團MIRROR成員柳應廷(Jer)早前接受商台節目《早霸王》訪問,昨日播出其錄音,期間Jer提到居家抗疫期間,仍堅持每日剃鬚,保持潔淨儀容;他又笑言曾希望學習偶像尊尼特普(Johnny Depp)留鬚,惜沒有對方的型格感覺。

昨日《早霸王》播出柳應廷的錄音訪問,主持森美提到今次於綫上做訪問,笑問Jer有否留鬚配合現時的居家形象,Jer回應指︰「平時有keep住剃鬚,參加《全民造星》嗰時已經有呢個習慣,因為之前有一個好差嘅經歷,就係被花姐(經理人黃慧君)笑核突,最後仲變成節目效果,所以提住自己一定要記得剃鬚。不過依家成日留喺屋企,試過兩、三日無剃,我曾經想學Johnny Depp(尊尼特普)咁留鬚,覺得佢好型,但發覺我出嚟唔係嗰種感覺。」

Jer自認貪靚且喜歡戴帽,至今已收藏逾40頂帽,云云款式中特別鍾情漁夫帽;森美就笑言自己戴漁夫帽時十足清道夫,Jer遂提供秘訣︰「拉低啲,遮到條眉就得。」認真搞笑。

主演電影進軍美國電影節

另外,由Jer、姜濤及毛舜筠主演的電影《阿媽有咗第二個》,繼早前入圍「第十七屆大阪亞洲電影節」競賽項目,近日再獲邀成為芝加哥亞洲躍動電影節「香港電影巡禮」的選映作品,並將於下月2日放映一場,門票甫開賣已火速售罄。而日前姜濤曾於IG暗示飛到美國,未知是否出席電影節。

撰文︰Pauline

美術︰梁政敏