【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拒評私人問題 王浩信陳自瑤提對方即封口

發佈時間: 2021/07/09

王浩信昨午與袁偉豪、黃智雯等宣傳無綫劇集《刑偵日記》,前日浩信踏入38歲,卻要在工作中度過,幸他昨午獲劇組補贈有其Q版公仔的生日蛋糕,認真開心。浩信透露近日忙於拍攝新劇《廉政狙擊》,開工前亦有與家人食飯慶祝。問到太太陳自瑤(YoYo)有甚麼表示?他即落閘回應︰「都係宣傳番套劇啦!(粉絲送驚喜畀你?)佢哋都想同我慶祝,但因為疫情想保障大家安全,繼續網上Zoom見面!」

至於YoYo昨日同樣在電視城宣傳劇集,不少網友指她對丈夫沒表示,YoYo聞言即表現尷尬,但與丈夫口徑一致稱︰「呢啲私人問題唔回應!」對於她主演的《寶寶大過天》收視比《刑》劇佳,她笑說︰「我真係唔知,無睇收視點樣,我都有睇《刑》劇,認真製作題材少有,畀到大家新鮮感,屋企工人姐姐都有睇!(身為視帝嘅王浩信演繹如何?)我唔方便評論,佢係兩屆視帝,唔回應咁多!」