【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

Supper Moment九展開騷 Sunny唱《幸福之歌》淚崩

發佈時間: 2021/06/28

Supper Moment一連兩場《一直相信演唱會》前晚假九展開鑼,全場爆滿。Supper Moment今年踏入15周年,他們選擇以歌會友,每一首歌都藏了他們的心聲,在唱出《靈感床》及《點滴》後,主音Sunny才跟觀眾打招呼,又聲嘶力竭連喊三次︰「我哋係Supper Moment!」全場歡呼聲雷動。

在唱到《尋回一碗湯》時,Sunny已經被觀眾感動得熱淚盈眶,他哽咽表示︰「我諗起好多嘢,諗起我老婆,諗緊呢隊band行咗15年,呢15年喺你哋覺得失意時,我哋嘅音樂無意間支持咗大家…數下數下好長時間,原來你哋支持對我哋來講同樣重要。」Sunny又指因疫情關係,發現自己很掛念在台上的感覺,亦十分掛念歌迷。歌迷即起哄不停大叫「我愛你」、「Supper努力!撑你!」之後Sunny更邊抹淚邊喊着唱《幸福之歌》,而台下不少歌迷都被感動得跟着他一同落淚,場面感人。