【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

誕6.2磅B仔 首次換片Jayden請「飲茶」 沈卓盈︰小寶寶有大喊聲

發佈時間: 2021/05/21

沈卓盈(Jess)昨午宣布榮升母親,6.2磅B仔Jayden已於早前出世,認真高興。這位新手靚媽獲老公Calvin陪伴入產房剪臍帶,她又稱︰「老公同我見證Jayden出世嘅寶貴一刻,好感動!」

Jess前年二月與Calvin在布吉舉行婚禮,今年元旦日宣布懷孕,昨午她在IG公布Baby Jayden已出世的喜訊,B仔重6.2磅。她發文︰「想不到小小的寶寶卻有大大的喊聲,爸爸剪臍帶好鎮定,媽媽整個過程就好緊張!」Jess自言與寶寶都很好,又指真正的長途戰現在正式開始。Jess好友陳自瑤留言恭喜︰「BB歡迎你,Jayden終於見面啦。」早前誕下第二胎的岑麗香亦送上祝福︰「Baby Jayden,歡迎來到這世界!」

讚B仔睡相似爸爸

Jess受訪時,透露開刀產子過程順利︰「生嘅時候超緊張,聽到BB喊聲,同埋睇到嗰一刻都有喊,老公同我一齊見證BB出世呢個寶貴一刻,好感動!」她指家人覺得Jayden的額頭、嘴仔似爸爸,眼及鼻則似媽媽。她滿足地稱︰「我覺得佢(Jayden)瞓覺個時最似爸爸,眼仔碌碌就似我!」Jess指身邊朋友已送上溫馨提示,BB在頭幾個月特別難湊,自己早有心理準備。她又說︰「第一次幫BB換片嘅時候,囝囝請咗我同老公飲茶(瀨尿),一日請咗兩次,搞到我哋好狼狽,但係又好好笑!」雖然湊B辛苦兼無覺好瞓,但仍享受過程︰「依家只希望BB健健康康,食得又瞓得!」她透露已做好準備經歷人生另一個新課程,相信這位新手靚媽在未來日子有排忙。

撰文︰Steven

美術︰梁政敏