【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

阿嬌肥到無頸 阿Sa解畫:佢荷爾蒙失調

發佈時間: 2021/04/30

向來是圈中「零死角」美女的鍾欣潼(阿嬌),日前在內地真人騷露面時,竟然暴脹兩個碼,網民指她變得貌似向太陳嵐。阿嬌好姊妹蔡卓妍(阿Sa)前晚出席電影《感動她77次》首映時,指阿嬌身體絕對健康,但不會叫對方減肥,免得她有壓力。

蔡卓妍前晚與周柏豪及農夫成員C君等到尖沙咀出席《感動她77次》首映禮,阿Sa在戲中周旋在柏豪、C君等幾位男士之間,她笑言現實中會揀C君做另一半:「因為我同C君同一日生日,佢搞笑又靚仔!」前晚不少粉絲到場支持阿Sa及柏豪,二人受訪時表示十分開心,阿Sa笑說:「原來我仲有fans㗎!我成兩年無見fans,我認得有個fans肥咗好多,不過我就瘦番晒,褲頭都鬆咗。」

提到阿嬌現身內地節目時驚現脹爆身材,更肥到無頸,阿Sa為好姊妹解畫說:「其實阿嬌好健康,只係荷爾蒙失調。(關心阿嬌?)佢知㗎啦,始終都係女仔嚟,呢啲嘢唔講太多,唔想畀壓力佢,其實最緊要係開心同健康。」

提愛犬離世眼濕濕

另外,阿Sa兩隻愛犬近日先後離世,心情仍未平復的她一提到愛犬,即眼泛淚光說:「今日(前日)送咗佢走,都需要時間(平復),都係唔好再講呢個話題,我都驚自己忍唔住。」至於《感動她77次》其實早在三年前拍攝,延至現在才上映,柏豪笑言拍攝電影時自己仍未做爸爸:「依家部戲有出頭天好開心,曾經擔心部戲幾時先可以見大家,因為唔想團隊嘅心機白費,希望疫情受控後快啲通關,大家可以去旅行同工作。」

攝影︰林良明

美術:梁政敏

採訪︰Pauline