【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拒做烘焙地獄廚神 王梓軒入廚識女仔

發佈時間: 2021/03/29

藝人王梓軒昨日到銅鑼灣出席一間烘焙店開幕活動,自言在烘焙方面是「地獄廚神」的他,早前破例踏出第一步,跟隨專業的烘焙店老闆娘支嚳儀(Venus)焗製蛋糕送給媽媽,他笑言烘焙課程需時三小時,有足夠時間培養感情,是識女仔的最好方法。

王梓軒表示,跟老闆娘Venus相識多年,他說︰「十幾年前老闆娘參加全球華人新秀大賽,當時已經識得佢,直到最近同事睇緊烘焙嘅網頁,又諗到自己設計了代表自己的動畫公仔Shitto Kun(酸葡萄),於是就搵老闆娘合作推出甜品。」他續稱︰「第一次就跟老闆娘學整美人魚蛋糕,媽咪試過都話好好味。」王梓軒表示本身對烘焙一竅不通,更形容自己在這方面是「地獄廚神」,但經過今次之後,認為自己的烘焙技術其實頗不錯。

Shitto的日文是嫉妒,他透露造餅師傅特別為它設計了一隻超酸的餡料,當扑開「Shitto Bomb」後,裏面會有冬甩、Macaron(馬卡龍)及Shitto Kun扭蛋公仔。他笑言這個公仔可以讓顧客發洩情緒。「因為要食入面嘅Macaron之前,要扑爛個公仔先可以食。(有無興趣投資烘焙店?)投資烘焙店無咁多資金,反而呢個公仔將會推出一系列嘅產品,好似有衫、手錶、玩具。呢個公仔其實都幾似自己,因為佢係一粒提子,提子有少少酸,代表酸過之後就無事。」

孭飛主持新音樂節目

記者笑問他可以藉烘焙課程結識女生,王梓軒笑說︰「又得喎,每次上烘焙課程要三個鐘,過程中又可以互動,咁我即刻去約!」

提到無綫即將推出九個全新綜藝節目,當中王梓軒孭飛主持《演鬥廳》,他表示該節目四月開始拍攝,預計六月播出,「曾志偉搵我做呢個節目之前提出咗兩個要求,第一要搵多啲平時無乜機會上節目亮相嘅藝人,第二就係要同其他音樂節目完全唔一樣,其實都有啲考起我,好彩今次我哋都有幫得手嘅班底一齊做。」不過關於嘉賓名單,王梓軒就表示暫時不能透露。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明