【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

拍爭執戲激動揮拳 馬明爆粗狂鬧吳岱融

發佈時間: 2020/03/12

馬國明、吳岱融及商天娥昨日在將軍澳電視城拍攝新劇《BB大晒》,劇中飾演父子的吳岱融與馬明拍攝一場爭執戲,七情上面的馬明不但激動爆粗,更想揮拳打「老竇」,相當入戲。

馬國明在新劇飾演一名粗人,與父親吳岱融關係惡劣,昨日二人拍攝一場醫院外相遇戲份,馬明一見吳岱融即當街爆粗,又大聲責罵:「你仲有面嚟?」然後更向對方揮拳;而吳岱融演得激動時更自摑,非常投入。事後馬明、吳岱融及商天娥接受訪問,吳岱融笑說:「馬明牛高馬大,畀佢質一拳都幾係嘢!」馬明聞言講笑說:「無事,頂多瞓幾日。」

吳岱融笑言很開心跟馬明合作,原來二人私下是「波友」,經常一起踢波:「平時踢波我踢後防,佢(馬明)踢前鋒。佢踢波好認真,會提示大家,但唔會爆粗,好有禮貌,全行都知馬國明係好人。」

商天娥回味母子床戲

至於商天娥(娥姐)則飾演馬明媽媽,她笑言日前「兩母子」拍攝床戲,令她相當回味:「場戲講我哋兩母子先拖住手,然後我再去攬佢,無諗過我相隔六年返嚟(無綫),拍第一場戲就係咁樣。」問他們拍床戲時可有心跳加速?馬明搞笑說:「我有呀,床戲當然會卜卜跳。」娥姐則淡定說:「想當年我喺化粧間都好多人撩,邊有咁容易(心跳)。」飾演娥姐老公的吳岱融聞言即表示「呷醋」,娥姐笑指向編審提議加插夫妻床戲,吳岱融說:「我同妳就唔係拖手仔,要錫嘴仔,不過依家有疫情,都係唔好喇!」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏