【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

爆黃翠如中「愛的迫降」 蕭正楠被迫扮玄彬

發佈時間: 2020/03/09

蕭正楠、陳展鵬、袁偉豪及譚俊彥,前晚為《博愛歡樂傳萬家》表演,齊齊獻唱「四大天王」的金曲。蕭正楠一身「玄彬Look」現身,他大爆老婆黃翠如迷上韓劇《愛的迫降》,因而被迫扮成男神玄彬現身。

歌手出身的蕭正楠,前晚獻唱張學友金曲《怎麼捨得你》,他笑指歌曲由黃翠如點唱:「我喺屋企練歌,佢(翠如)跟住唱,但又唱錯歌詞,我叫佢唔好喺隔籬唱,搞到我上台唱錯唯佢是問。」

阿蕭大爆翠如早前沉迷玄彬及孫藝珍主演的《愛的迫降》,又指自己前晚一身玄彬打扮,正是翠如硬要安排他穿着:「佢(翠如)話我個髮型一定要見眼眉,因為玄彬頭髮好短。我唔會抗拒嘅,因為我都有睇呢部劇。」問他可有當翠如是女主角孫藝珍?他搞笑說:「我話佢係『酸菜珍』,佢就話我係『玄彪』。」他表示目前仍是休息狀態,下月才正式拍攝新劇《濟公》,而翠如下月亦會開拍另一套新劇,所以兩夫婦均正為新劇準備。

同場的陳展鵬表演郭富城《愛的呼喚》,他笑言下次想挑戰跳舞歌,但需要時間練習。他指太太單文柔喜歡Twins,不太熟四大天王的歌,又笑說:「囡囡有聽我練歌,仲跟住我唱,又郁嚟郁去跳舞,我就變咗傻仔咁逗囡囡開心。」

陳展鵬表示早前開工開足三個月,結果囡囡不認得他:「我行埋去個女就想喊,直到呢排疫情關係,多咗時間留喺屋企,所以『修復』番父女關係。」提到女兒下月將一歲生日,他坦言會視乎疫情,才決定是否為囡囡舉行生日會,但老婆一定會為囡囡親手焗製生日蛋糕。

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏