【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

吳若希自薦做媒人 為Kellyjackie徵求熟男

發佈時間: 2020/02/20

吳若希(Jinny)與好友Kellyjackie昨日到商台做訪問,吳若希自爆以前跟對方一星期見五日,自從女兒淼淼戒奶後卻很少見面,笑謂自己有新歡(囡囡),就不見舊愛Kellyjackie了!Jinny說︰「佢係我個女嘅保母,不過佢唔係囡囡契媽,我只接受已婚女人做契媽,所以要幫佢搵個如意郎君。」

吳若希即場踢爆好友的擇偶條件要身壯力健、顧家孝順兼喜愛小朋友,而且年紀一定要成熟,歡迎有意者聯絡她,經過審視,符合要求就會介紹給Kellyjackie。在旁的Kellyjackie笑言對感情事隨緣,又大讚Jinny很照顧她的身體同心靈健康,對方亦有介紹過男生給她,可惜不太合眼緣。Jinny即踢爆稱︰「其實Kellyjackie唔適合圈中人,(老公有無好介紹?)佢啲朋友都係仔,反而覺得佢比較適合幕後音樂製作人。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明