【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

走塑再起風波!惹火言論被批評 環保人士:用飲管嘅係傷殘人士

發佈時間: 2019/01/09

近年本港環保意識提高,餐廳陸續響應「走塑」熱潮,推出不主動提供膠飲管等措施;這本是美事一則,但社會上卻因各種質疑而對此意見兩極。有網民近日就「走飲管」一事發表意見,指「必需要用飲管嘅人係傷殘人士」,因而惹來大批網民批評。

日前有網民在Facebook群組「搞走塑」,發表一篇討論香港人均垃圾量的貼文。在該則貼文下,有女網民留言指:「其實呢⋯⋯小妹覺得認為必需要用飲管嘅人係傷殘人士,就如輪椅咁,好人好姐點會次次外出都要用到輪椅?就係因為佢地有需要嘛,咁佢地傷殘我地咪就下佢囉,我地都唔止對地球nice,對任何人都好nice架,除咗刻意針對人嘅人^^ 利申:有用可重用飲管,只係通常就咁用口飲」。

有網民將該則留言轉發至「連登」討論區,旋即引起爭論。不少網民批評該名女網民偏激,「佢個logic即係用筷子刀叉都傷殘,用手最環保」、「扭曲環保嘅原意」、「環保呢啲係個人選擇」、「自己嗰套逼人地跟」。同時,不少人又認為她不尊重殘疾人士,「殘疾歧視」、「講到自己好大愛,最後竟然歧視傷殘人士」。

另有網民認為,雖然涉事女網民以「輪椅」、「傷殘人士」來比喻是不妥,但「走飲管」並非壞事,「就算全香港一齊做,對地球影響好微,係咪就代表依件(事)係錯? 可能影響埋其他國家?邊個知。」此外,由於有網民將涉事女網民「起底」,並說出嘲笑對方肥胖等說話,故有網民留言斥責實在不該,「反環保反到開始人身攻擊!」