【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

細數娛樂圈「飛機王」 周嘉洛自認係慣犯

發佈時間: 2023/09/08

失約固然討厭,而被失約的一方都很可憐,藝人工作不定時,忽然遇上突發工作又不能推掉,惟有無奈失約。龔嘉欣曾被爽約但沒有嬲怒對方,認為別人總有原因,相當體貼;而上位小生周嘉洛則十分坦白,直認是一名「飛機王」。

周嘉洛自認衰仔,經常放朋友飛機,他坦白說︰「好多時因為遲到,遲下遲下索性唔到囉,其實開始發展到『甩底』呢樣嘢,都係緣於工作嘅,好多時收工約咗朋友,但拍嘢話唔埋通常會超時,試過有次超時大半日,最後梗係去唔到見朋友啦,好彩朋友都明白我係因為做嘢先至失約嘅。」嘉洛笑指「受害者」不止朋友,對家人失約最嚴重,認為一家人無隔夜仇,就算不守信用失約,都不會遭怪責。另外,嘉洛也曾被朋友爽約,但會體諒對方,「可能對方有事又或者唔開心呢,如果朋友懷住唔開心嘅心情應約,出到嚟都無意思啦。」

龔嘉欣險浪費朋友心思

最近大搞飲食生意的龔嘉欣,透露曾有一次幾乎失約的經歷,令她十分難忘,「放假我最鍾意留喺屋企,好懶唔想化粧同整頭,但嗰日有朋友約咗我,我諗緊化唔化粧出街好呢?仲衰到諗不如放飛機啦,內心掙扎咗好耐,最後我都有赴約嘅。」原來當日朋友為嘉欣送驚喜,「嗰晚我無化粧,頭又好亂,去到現場先知班朋友幫我搞個驚喜生日party,好彩嗰晚我無放飛機,否則浪費咗朋友嘅心機。」

另一方面,嘉欣遇過被朋友失約的經歷,「好彩仲有其他朋友嘅,所以影響唔大,其實嗰個朋友都唔係第一次放我哋飛機,不過大家無嬲佢,最重要到場嘅朋友都玩得開心。」

馬國明原諒朋友遲到兼無到

馬國明坦言每次放飛機都是迫不得已,「試過有一次約成班朋友一齊食飯,公司突然改咗rundown,所以去唔到飯局,但係佢哋一班人都繼續食飯嘅。」至於被放飛機經歷,馬明則認為不是大件事,認為朋友必然因為有要事在身;即使有朋友試過遲到一小時才通知失約,但馬明也覺得沒所謂,「其他朋友都會繼續去玩,唔係太大影響。」

採訪︰Pauline

美術:梁政敏

細數娛樂圈「飛機王」 周嘉洛自認係慣犯

如果跟《痞子殿下》拍檔陳瀅、朱敏瀚和JW王灝兒約會,相信嘉洛不會輕易爽約。(IG圖片)

細數娛樂圈「飛機王」 周嘉洛自認係慣犯

自認宅女的嘉欣最喜歡放假時留在家下廚。(IG圖片)

細數娛樂圈「飛機王」 周嘉洛自認係慣犯

馬明認為朋友放飛機只屬小事,果然好脾氣。(IG圖片)

細數娛樂圈「飛機王」 周嘉洛自認係慣犯

相信馬明不敢對未婚妻湯洛雯爽約。(IG圖片)