【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

將與周嘉洛到清邁拍真人騷 陳瀅準備泳裝亮相

發佈時間: 2023/06/16

周嘉洛、陳瀅、朱敏瀚(朱仔)和JW王灝兒繼《痞子殿下》後,再度合作《痞子無間道》,劇集日前正式煞科,前晚劇組舉行煞科宴。四位好拍檔再次聚首,並預告將到泰國清邁拍攝旅遊真人騷,朱仔大爆跟JW未出發先嘈交,嘉洛更自嘲是遲到王,看來有很多火花。

身為男主角的周嘉洛前晚姍姍來遲,他笑指因為要等候前輩林漪娸。嘉洛即將與陳瀅、朱敏瀚和JW王灝兒一同到清邁拍攝旅遊真人騷,他笑指騷肌任務交給「肌肉擔當」朱仔,自言太保守不只僅穿泳褲出鏡。四人首次出埠開工,會否擔心有爭執?嘉洛笑謂︰「我個人咁大量,點會同佢哋有嗌霎,(有機會因為集合遲到嘈交?)仲唔係我?其實我都係瞓耐少少啫,睡眠時間好珍貴嘅。」

陳瀅不想拍《痞子3》

另外,提到《愛•回家之開心速遞》近日愈來愈多人加入,問他何時回歸劇組?他表示不太清楚,有機會的話可以返去客串,被問會否已被飛出劇組?他笑謂︰「好大機會,依家絕對唔使有我存在。」

至於陳瀅臉頰及身形明消瘦不少,她稱磅數沒有減少,但最後兩周拍攝的確十分辛苦,問到會否再開拍第三輯,陳瀅快口拒絕︰「唔想,拍古裝真係唔容易。」但提到將與三位拍檔出發拍攝真人騷,陳瀅就十分期待,會否水着亮相?她表示︰「JW着我咪着囉,如果有水上運動可以,但着三點式就咁攤喺度就唔好喇,不過JW好似都唔想着泳衣。」而朱仔則直言未拍過真人騷,最擔心拍攝時大家有拗撬,更大爆︰「我同JW開會已經好多拗撬,佢成日投訴我態度唔好,可能大家拍到第二輯變咗老夫老妻了,容易嘈交!」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

將與周嘉洛到清邁拍真人騷 陳瀅準備泳裝亮相

陳瀅曾在社交網大曬水着,瘋狂吸like。(IG圖片)