沈桃
沈桃

素來好味

發佈時間: 2023/05/22

素來好味

中午,其他同事紛紛外出吃飯,畢竟不吃飽哪有力氣辦事?不過,這天Joyce和我竟不約而同帶飯,兩人輪流用微波爐翻熱飯餸。Joyce的飯盒剛出爐,就傳來陣陣香味。

我馬上問她:「咁香嘅!咩嚟?」她說是昨晚在家中自己煲的湯。我難以置信的瞪大雙眼:「唔係啩!煲湯咁麻煩,你都會煲湯?」她笑說,因為早幾日看見YouTube頻道「越煮越好」,教煲木瓜栗子紅腰豆眉豆素湯,由買湯料起,一步步教,真的連小學生都學得識!

她邊說,邊倒一碗給我試試味。嘩!想不到齋湯可以咁好飲!木瓜和幾款豆的組合,喝上去又香又清甜。我以前一直以為無肉就無味,沒有肉的湯,又怎會好飲?但原來齋湯也可以極好味!Joyce見我喝得津津有味,說這款湯有潤喉嚨、清肺咳的效果。近期流感肆虐,多喝點湯水補充營養,自然比較能夠抵抗病毒。

雖然不是無肉不歡,但以前總覺得齋的味道不及肉。想起年幼時,婆婆逢初一十五也會茹素,煲齋湯,當時未懂得欣賞,一聽到個「齋」字就馬上皺起眉頭扭計,死都唔肯飲,現在回想起來,真是走寶了!

(本欄逢周一刊登)

撰文: 沈桃 好飲好食好奇之穿花蝴蝶
欄名: 中環蝴蝶