沈桃
沈桃

怪聞一則

發佈時間: 2023/05/15

怪聞一則

話說每天早上,同事阿美在中環落巴士,途經恒生銀行總行,路上就可以幫公司拎到各份本地免費報章,唯獨其中一份攞的時候很特別,引起疑惑(當然不是各位讀者睇緊這份啦,哈哈)!

一般派報章的人都會一手捧着一疊報紙,一手將最頂那份拿起,遞出去讓經過的途人攞,但阿美遇到的是一位另類派報人,他不但不會主動將報紙遞給途人,就算有人走近向他伸手攞,他都會攬實疊報紙唔畀,所以經常同人鬧交,阿美都怕咗佢!

咁去邊度拎好呢?阿美改為再行前一點,在中環街市對面攞,誰知又有怪事出現!

在這裏遇到的女士,將整疊免費報紙收埋喺箱底(保險箱乎?),要人問佢先至畀!阿美頭幾次經過都以為已經派完,直至一次碰巧見到有人停低問,女士才在箱底「潛」一份報紙出來,才終於知道「遊戲玩法」!

阿美疑惑,難道這兩位奇人都當免費報紙是自己的資產?大家午飯時七嘴八舌去分析。老闆話︰「有佢哋嘅道理,因為派唔晒,佢哋就可能會拎出去賣,一大疊免費報紙都有一定重量,隨時都真係『有價有市』㗎!」

不知道會否給老闆估中呢?

(本欄逢周一刊登)

撰文: 沈桃 好飲好食好奇之穿花蝴蝶
欄名: 中環蝴蝶