【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

嘆兒子缺藝術氣質 黎諾㦤︰淨係識畫火柴人

發佈時間: 2023/02/14

黎諾㦤、朱智賢(朱朱)及梁茵等昨日現身黃埔,出席由林泳淘牽頭的慈善畫展《LOVE DUNG L愛動L》。諾㦤取笑大仔黎峰睿(小春雞)藝術天份零蛋︰「佢五歲仲係畫緊火柴人,畫一家人合照,爸爸、媽媽、公公全部一樣樣!」

問到黎諾㦤與林泳淘的緣份,諾懿表示大家跟隨同一位健身教練,加上同樣喜歡做善事支援流浪貓狗,因此力撑畫展。現場展出泳淘的畫作,她搞笑說︰「老公睇到我啲畫,話無乜感覺、無乜靈魂。(你好嬲?)無!有批評先有進步。」諾懿自言毫無繪畫天份︰「我個仔(小春雞)充分遺傳我,五歲都係畫火柴人,佢嘅勞作都比較黑暗,所以覺得佢無乜藝術氣質!有時見佢畫一家人合照,爸爸、媽媽同公公都係一樣樣。(安排兒子上藝術堂?)我由得佢,每個小朋友有自己天份,唔可以強加於佢。我見佢對煮食有興趣,又鍾意運動,好似劍擊、滑雪,佢嘅天份應該喺體育方面。」此外,提到黃心穎轉做跳唱歌手,諾㦤表示與對方甚少聯絡︰「我絕對支持,心穎沉澱咗一段時間,希望大家都畀機會佢!」

朱智賢主持《流行都市》唔怕走光

另外,同場的朱智賢現時有份主持《流行都市》,提到近日有網民發現節目中多位女主持走光,朱朱急反問︰「係咪真係走光?我當然無份,公司有安排我哋着打底褲,大家都有着,所以唔使擔心,我唔會嚇親人!(公司呼籲不要穿短裙?)無收到通知,不過女仔應該着番條打底褲。」

攝影︰林良明

撰文︰Steven

美術︰梁政敏