【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與張家輝拍戲惹蔣祖曼羨慕 朱晨麗自爆緊張失眠

發佈時間: 2023/01/04

朱晨麗(朱朱)、蔣祖曼及鄭俊弘等昨日宣傳劇集《輕‧功》,劇集進入結局周,朱朱大感不捨,因為與劇組感覺像一家人,所以特別感觸。稍後她將拍攝由張家輝執導的電影《贖夢》,自爆未正式開工已萬分緊張。

劇集《輕•功》本周五大結局,蔣祖曼透露已相約一班演員飯聚看大結局,可惜黎耀祥人在內地,未能返港歸隊,祖曼和朱晨麗笑稱對方回港會補請食飯。另外,朱朱透露今日開拍新戲《贖夢》,該戲由張家輝身兼導演、編劇和主演,她坦言心情緊張至失眠,「雖然唔係第一次拍戲,但家輝係影帝又係我嘅偶像,所以好大壓力,好耐無試過咁緊張,諗起都心跳加速,又擔心自己演得唔好。」在旁的祖曼聞言即時心心眼大表羨慕,她表示由「化骨龍」時已十分欣賞家輝,大讚他有才華、有演技兼有型有款,她不停反問︰「大家唔覺得佢好靚仔咩?」她更笑指想跟朱朱入片場見偶像一面。

鄭俊弘恨追兔B

此外,鄭俊弘(Fred)受訪時一提及七個月大的兒子便笑不攏嘴,「囝囝聽到我唱歌就會好開心,依家識哼啲音跟住唱,相信胎教有好大幫助。」他又指已買定新年衫給囝囝,農曆新年會帶他四出拜年𢭃利市。問到可會在兔年追多個BB?Fred坦言恨再做爸爸︰「都想生多個,太太(何雁詩)都有呢個準備,但係見到太太陀B、湊小朋友都好辛苦,或者太太想休息下先,又或者做下嘢先再生BB,但大家都有共識會再生嘅。」

採訪、攝影︰Pauline

美術︰梁政敏