【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

預告暑假攜子北上尋夫 周家蔚笑洪天明隔空爆喊

發佈時間: 2022/04/29

赴內地吸金的洪天明離港半年,與太太周家蔚相隔異地。家蔚前晚錄影節目,透露兩公婆感情未受影響,並考慮暑假攜同大仔洪大仁及細仔洪竟琋北上見爸爸,她更踢爆天明非常痴心︰「佢試過飲醉酒,喊晒咁話『老婆,我好掛住你。』」

周家蔚、陳凱琳及余安安等前晚錄影新一輯《日日媽媽聲》,現場所見家蔚依然fit爆,她表示全因疫情下吃得清淡︰「老公唔喺香港,我就會食少咗,疫情下又無乜胃口,食細咗個胃。」提及上月21日是與洪天明結婚十周年的紀念日,但家蔚直言老公身在內地無法慶祝︰「佢已經北上咗半年,應該會打破上次八個月嘅紀錄…佢有叫我上網買嘢當禮物,但疫情下買嚟做咩?都出唔到街、用唔到!(買樓?)呢啲等佢嚟,同埋佢啲錢暫時都拎唔到返香港。」

老公留杭州未捱餓

家蔚指囝囝稍後放暑假,考慮一家三口北上探天明,她笑謂︰「到時犧牲我哋三個上去隔離。」她透露天明身在杭州,暫未受上海疫情影響︰「佢附近都有小區封咗,不過夠嘢食,唔怕餓親。(兩地相思影響夫妻感情?)我哋日日都有視像通話,所以無影響,大家多咗溝通,佢試過飲醉酒,喊晒咁話『老婆,我好掛住你。』我都有試過喊,係因為發夢去旅行,佢竟然拋低兩個仔攬住我瞓,醒番都覺得開心。」

另外,余安安的長女李文琪去年一索得男,榮升外婆的安安姐透露現時生活都是圍繞外孫,又大讚外孫肥嘟嘟,十分可愛。問會否希望外孫多個伴?安安姐稱︰「阿女同女婿唞一唞先,不過點都會幫孫仔搵多個伴,好似當年我生兩個女咁。」

採訪︰Steven

攝影︰林良明

美術︰梁政敏