【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

將95%收入瞓身投資 小富婆戴祖儀︰戶口長期得4位數字

發佈時間: 2022/03/24

27歲無綫小花戴祖儀(Joey)最近曝光率奇高,除了頻頻做主持及拍劇外,亦一早踏入藝術品投資市場。眼光獨到的她推出自家NFT(非同質化代幣)更大賣,有傳她輕鬆勁賺500萬;加上過往投資藝術品有道,絕對是圈中新一代小富婆。Joey自認「變態」,享受瘋狂工作及投資吸金︰「我會將95%收入用嚟投資,趁後生無負擔乜都試下。」

戴祖儀早前在無綫劇集《青春不要臉》升呢做女主角,成功與丁子朗塑造熒幕情侶檔,亦有望力爭年尾「飛躍進步女藝員」獎。由18年入行至今,Joey穿梭歌手、演員、主持、YouTuber、藝術品收藏家及網店老闆等多重身份,她笑說:「自己性格唔肯停,每日要做16個鐘先安樂,連放假都掛住工作嘅事。我好驚浪費青春,我係有少少變態。」最令人嘖嘖稱奇的,是Joey的投資眼光,她數年前已開始接觸藝術投資市場,曾花逾百萬元狂掃玩具藝術品,並將近百件收藏分別存放在兩個studio,部分珍藏現已升值幾倍。

投資做生意無靠父幹

除了舉辦不同藝術展覽,Joey早前更與友人合資推出自家草泥馬NFT,6,888隻NFT推出15分鐘便售罄,有指她勁賺500萬元;不過這位小富婆已否認該傳聞,又謙稱自己銀行戶口無錢,「上年我想請跟我拍嘢嘅crew食飯當慶功,點知戶口啲收入未入到帳,當時戶口只得600幾蚊請唔到,要捱多一星期先有錢。」

Joey自稱其銀行戶口長期只有四位數字,原來她習慣將所有收入的95%用作投資,絕對是進取型投資者。「我細個已經睇《富爸爸,窮爸爸》呢類書,希望趁後生無負擔時搵多啲。當然我都試過失利,都係一步一腳印咁靠自己摸索。」她回想當年在英國大學畢業後,至今從未伸手問爸爸要錢,「呢樣嘢我覺得好驕傲,依家所有投資,都係靠自己一手一腳賺番嚟。」她最欣賞發展美容生意的楊秀惠及女性用品生意的蔚雨芯,「佢哋做生意好成功、好突出,我以前見到佢哋,都會爭取機會傾下偈,汲取經驗。」

未來男友要夾時辰八字

感情方面,單身的Joey早就「落閘」,謝絕與熒幕情侶丁子朗戲假情真;至於去年與「女神收割機」羅天宇傳緋聞,她解釋:「出去一次就被傳媒影到,其實大家只係朋友吹水,當時諗住一齊喺YouTube頻道合唱,但被影到後就不了了之,費事搞咁多嘢。(對天宇印象如何?)佢公認講嘢反應慢少少,都係佢優點同特色,不過我依家目標係搵錢。」Joey對感情事處之泰然,笑言早已習慣寂寞,「我一個人都好滿足,最重要自己識諗。」

然而,Joey卻非常迷信,全因早前拍攝節目《不可能任務》前沒有拜神,結果開工時受傷︰「無拜神之後就整傷腳,始終寧可信其有,如果日後有男友,我都希望夾時辰八字。」身為英國名牌大學法律系畢業的高材生,Joey仍沉醉於娛樂圈花花世界,未急於回歸平淡做律政強人,「初入行時我都諗過點樣養活自己,依家20幾歲仲可以自給自足,所以打算闖到30歲,先再諗係咪轉做有關法律嘅工作。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏

攝影︰林良明