【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

葉翠翠經歷6次抑鬱 唔敢再生B

發佈時間: 2021/05/25

葉翠翠、向海嵐等歷屆港姐前晚錄影綜藝節目《開心大綜藝》,已是三子之母的翠翠最近減肥成功,狀態大勇,不過她坦言三次懷孕期間,令她經歷多次抑鬱,所以她不會再追第四胎生個女兒,以免身體難以應付。

一眾歷屆港姐前晚分享參選港姐時的秘聞,05年冠軍葉翠翠帶大仔及二仔現身,身材fit爆的她笑言心情緊張:「大會安排我坐喺兩位近代港姐中間,我個頭同身形都闊過佢哋一倍,上鏡有啲擔心。我都生咗三個,雖然最近減咗15磅,始終踏入『四』字頭,無得揮,要行埋一邊。」提到選港姐趣聞,她笑說:「着泳衣唔可以加pad,呢啲都唔係咩秘密,因為每次出場前,都有保母check我哋有無加嘢。」

湊仔如打仗

提到翠翠有三個兒子,可會追第四胎生個女兒?她即怕怕說:「唔會,我真係好驚,驚無命呀!湊三個好辛苦,無晒自己時間,換片、食飯好似打仗咁,我又放唔低幾個仔畀工人照顧,如果平時我出嚟做嘢,我先生就要請假留喺屋企照顧三個仔。」她坦言生BB令她情緒起伏大:「產前抑鬱都未搞掂,又嚟產後抑鬱,前後經歷咗六次抑鬱,後來靠做運動令到自己走出唔好嘅情緒。我唔係唔鍾意小朋友,只係我身體已經handle唔到喇。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術:梁政敏