【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

挑戰《食神》評判Look 鍾嘉欣額頭黐泥膠扮「家燕癦」

發佈時間: 2020/12/18

鍾嘉欣日前拍攝床上用品廣告,大玩突破挑戰喜劇細胞,模仿薛家燕在電影《食神》中的巴辣評審、蕭芳芳飾演的傻大姐林亞珍,以及溫柔嬌嗲的台灣女神林志玲,一次過演繹三個不同造型,讓嘉欣過足戲癮。

拍攝當日,鍾嘉欣穿上桃紅色格仔裙,架上尖角粗框眼鏡,額頭更貼上家燕姐招牌大癦,除了模仿家燕姐的表情、聲綫和小動作,又大跳《食神》中的浮誇舞蹈。嘉欣說︰「我同家燕媽媽曾經合作兩部劇集,好記得佢嘅說話方式,同埋佢有極high嘅energy,所以我扮佢嗰陣,差啲講到聲沙。因為我本身聲綫高音啲,要壓低把聲同用力啲。」

提到扮家燕的靈魂「招牌癦」,嘉欣即笑個不停:「化粧師喺我額頭上,黐泥膠扮家燕姐粒癦!我覺得好可愛,不過一邊跳舞一邊郁嗰陣,都有少少擔心粒癦會唔會飛甩,又要顧住眼鏡條珠鏈,真係好搞笑。」及後,嘉欣換上冬菇假髮及圓眼鏡扮林亞珍,她模仿林亞珍咬着香口膠快速講對白,相當維肖維妙。她笑說:「林亞珍講嘢好快,但快得嚟好睿智,嗰種懵懂好難扮,加上佢講嘢好倔,跟我平時講嘢鍾意加尾音完全唔同。」

用港普模仿林志玲

其後,嘉欣再換上波點長裙模仿台灣女神林志玲,她更自創半鹹半淡的港普說話方式,推介不會失眠的「小秘密」,嘉欣說︰「開頭以為扮志玲姐姐好簡單,雖然她講嘢聲調好嬌柔,但慢得嚟又節奏分明,係一個好大挑戰。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏