【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

東京自由行7日 母化身港女嫌三嫌四

發佈時間: 2018/09/13

{{hket:inline-image name="JAPAN130920182.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

大家平日與家人相處得多,一齊去旅行又試過未?有男網民日前在網上討論區發文,指自己與母親正在日本東京展開7日的自由行之旅,惟母親化身「百彈齋主」,猶如「港女」般嫌三嫌四,令他感到無奈兼疲累,更形容整個旅程為「玩命」。

樓主表示,他今年20歲頭,母親則50歲尾;母親自上次與親戚去過大阪後,就心思思想去多次日本,於是就叫他帶自己去,「咁我之前都無同佢去過旅行嘅,本身諗住一家四口去啦,點知另外兩個唔去,咁我就要自己一個單拖啦」。他指自己本身不太想去,「但念在咁耐都無同佢去過旅行,盡吓孝道啦,點知係旅程未開程之前佢已經不斷煩我」。

他指出,母親在出發前已問過不停,如問他「浸溫泉係咪要着泳衣」;當他解釋當地規矩是全裸浸溫泉時,母親則反駁指電視節目主持可用毛巾遮掩,他只好回應:「咁你而家拍電視做主持人咩?」此外,母親除指「唔食海鮮嗰啲」外,又列出各種不喜歡的日式食物,但樓主問「咁你有啲咩想食」時又稱「唔知喎」、「所以幾時都係中國菜好」,令樓主十分無奈。

到達東京後,樓主指母親即化身「種族主義者」,取笑日本人、外國工人及遊客,甚至在見到黑人後即時戴上口罩。上車到市區時,樓主拿出在便利店買的飯糰來吃,但曾表示「唔餓」的母親竟稱「點解唔買多過俾佢」、「我而家上咗車覺得餓」。其後,母親繼續嫌三嫌西,「間房好細囉」、「條街好多垃圾囉」、「我覺得日本啲餐廳動作好慢」,更稱「下次唔好預我啦」。當樓主稱「我覺得日本啲空氣好過香港」時,母親竟反指:「你唔好崇外啦!」

{{hket:inline-image name="japan130920181.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

對此,樓主慨嘆:「我已經幻想唔到我呢幾日仲要聽多幾多次呢啲令我反白眼嘅說話!我想好好享受呢個旅程!」此事引來大批網民留言,均表示感同身受,「我明呀樓主」、「我媽又係咁,我仲要去得長過你」、「去親旅行佢地(父母)都嫌呢樣嫌嗰樣」、「自由行做搞手慘過返工」,又指同家人去旅行最好跟團。另有網民勸樓主放開懷抱接受,「他朝一日雙親行先一步,到時你想陪都冇得陪」、「捱左幾十年養大你,陪佢地見識下呢個世界,周圍輕鬆行下啦」。