【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

楊怡為愛犬唔急生B

發佈時間: 2017/02/27

楊怡昨日出席寵物節活動擔任頒獎嘉賓,本身有兩隻狗仔的她,遲遲未有聲氣成功造人,但她承諾倘若將來有小朋友,也不會分薄對兩隻狗仔的愛;不過最近其中一隻狗仔患病,令她心痛不已。

楊怡昨日出席寵物節活動未有帶兩隻狗仔同行,她說︰「因為其中一隻有病,所以無帶佢哋出席。」楊怡表示兩隻狗仔已養了多年,一直視如己出,她不否認有兩隻寶貝,令她和老公羅仲謙不急於生BB,她說︰「就算將來有BB,我都唔會分薄對狗仔嘅愛,佢哋好似小朋友咁㗎,好識𠱁人,照顧佢哋就好似照顧小朋友咁花時間同心機。」

洪卓立狗仔遇意外亡

楊怡還讚謙仔好愛錫兩隻狗,知道狗仔病了,致電回家總會問候。問到狗仔有甚麼事?楊怡說︰「因為脊椎附近有問題引致尿頻,見佢每次小便都好痛,我個心仲痛,好彩唔使做手術。」楊怡又說,這段時間收工會立刻回家,本來醫生建議她將狗仔放入籠中,但楊怡又不捨得,惟有花多點精神去照顧,她覺得養寵物和湊小朋友一樣,需要耐性和愛心。

同場還有愛狗之人洪卓立,他表示年多前將愛犬所生的狗仔送了給朋友,卻原來一年前狗仔不幸遇上交通意外身亡,他還是最近才從朋友口中得知,「我當佢好似孫咁樣,死咗當然唔開心。」他表示這兩隻狗是年幾前買回來的,很後悔那時不懂得去領養,並謂要是兩隻狗百年歸老後,他一定會去領養。

攝影︰林良明

編輯︰林梓添

設計︰梁政敏

採訪︰Pauline