【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

苦等兩年推出Solo 林智樂恨奪新人獎

發佈時間: 2023/09/15

林智樂(Felix)前年參加無綫歌唱真人騷《聲夢傳奇》入行,當時他年僅17歲,是年紀最細的男學員。眼見同期出道的《聲夢》學員先後推出歌曲,Felix坦言等到好心急,最近終於推出solo歌《忘記趁早》。雖然Felix表示早已看化又不愛爭名逐利,但仍然希望能在樂壇頒獎禮上奪得新人獎,全為了答謝一直幫助和支持自己的人。

林智樂苦等兩年多終於有自己的作品,他膽粗粗邀請十分欣賞的音樂人澤日生作曲,「佢喺我心目中係大師級人物,無諗過可以搵到佢幫手,過程真係好奇妙。」Felix指歌曲感情拿捏不算太難,「當係畀自己嘅一封信,好直接咁唱,唔需要咁多包裝。」

《聲夢傳奇》比賽完結後,15位學員均獲簽約星夢娛樂旗下的「愛爆音樂」,並陸續獲得出歌機會。Felix是第13位學員出歌,他笑言等到頸都長,「等咗好耐,上年九月已經錄好首歌,等到好心急,因為身邊嘅朋友一路出歌,會諗幾時輪到自己呢?但後尾睇化咗,因為歌有歌命,呢首歌今年出都有好處,上年好大競爭,大家又無咁多心機去欣賞廣東歌。」Felix又直認自己恨攞新人獎,「因為得一次,有邊個唔想拎獎?身邊一直有好多人幫我同支持我,好感動,好想拎個獎返嚟多謝佢哋。」

努力在30歲前做出成績

等待期間,Felix未有鬆懈,一直裝備自己,「我一路都有練歌,每日練兩至三個鐘,我鍾意凌晨喺廁所練歌,因為回音夠大,最高紀錄唱成三、四個鐘,真係怪癖嚟。」Felix不但是「浴室歌王」,更嘗試填詞。其實兩年前,他已獲英國倫敦大學皇家賀洛唯學院錄取,不過因為參加《聲夢》而由英國返香港,現在已停學了兩年。「本身讀art and media(媒體藝術),最多可以停學五年,但我又唔想Zoom上堂,可能之後喺香港考大學,不過啱啱出歌,暫時都係工作行先。」今年20歲的Felix不時被指思想成熟,想法異於同齡人,他直言有一顆老靈魂,「好細個已經對呢個世界睇得好化,入咗行之後人生旅程推進咗十年,面對讚賞或負評,令自己嘅稜角磨滑。」不過他認為娛樂圈並非如外界所講的「大染缸」,而且比想像中和諧。入行初,曾設闖娛圈兩年時限,現時的Felix則認為事業才剛起步,希望30歲時做出成績來。

撰文︰林惠珊

攝影︰馮凱宜

美術︰梁政敏

苦等兩年推出Solo 林智樂恨奪新人獎

《聲夢2》趙頌宜擔任MV女主角,林智樂指二人同樣愛畫畫及唱歌,相當合拍。(網上圖片)

苦等兩年推出Solo 林智樂恨奪新人獎

本月25日生日的林智樂,參加《聲夢傳奇》時僅17歲。(電視截圖)

苦等兩年推出Solo 林智樂恨奪新人獎

眼見同期學員先後出歌,林智樂直言心情很焦急。

苦等兩年推出Solo 林智樂恨奪新人獎

林智樂不介意被指跟陸永、陸浩明撞樣,他認為新人需要有記憶點,不失是一件好事。(IG圖片)