【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

懶理樂壇競爭 Lolly Talk張天穎互相見證成長

發佈時間: 2023/09/13

一連兩場的《未來音樂祭TONE MUSIC FESTIVAL 2023》將於本月30日及下月1日假亞洲國際博覽館舉行,近40個來自不同界別的音樂單位,將會有破天荒的聯乘演出,新生代女團Lolly Talk將與周國賢合作,而張天穎(Jaime)則會與Kayan9896(吳家忻)及Kiri T同台演出,展現girl power!

張天穎與Lolly Talk成員劉綺婷(Yanny)、黃詠霖(阿蛋)、曾美欣(MeiMei)、陳紀澄(Tania)、鄭芷淇(Elka)、吳倩怡(Sinnie)及黃敏蕎(阿妹),日前接受本報訪問,八位女生對是次演出非常期待。阿妹說︰「今次再踏上Tone Music Festival呢個舞台,對我哋嚟講好有意義!因為上年得幾首歌,就第一次去呢個音樂節,當時心情真係好緊張,亦係因為呢一次,畀我哋認識到周國賢,所以先促成《七姊妹星團》呢首歌。今次重返呢個舞台,仲要同周國賢一齊合作,真係好夢幻!」Yanny則笑言︰「上年喺後台邀請周國賢同我哋影相同邀歌,真係驚到爆!今年要收起小粉絲嘅身份同佢合作,但都好緊張。」

與COLLAR相約出街

Lolly Talk成員郭曉妍(Ah Yo)雖然缺席當日訪問,但加上Jaime,完全沒有違和感,Jaime笑言︰「我唔會覺得孤單,Lolly Talk嘅分貝比起我嘅團隊再高少少。本身我係獨立出嚟(做歌手),今年同四個女仔一齊夾咗隊Beanies,原來女團都好好玩,無論係訪問定錄音,就算要工作一整日,都無咁悶同攰。」Lolly Talk走甜美少女風,曲風、造型十分可愛溫暖,她們表示︰「最開心收到唔少網友DM(私訊),話好鍾意《三分甜》同《四方帽之約》,有時仲會用我哋嘅歌表演,更加呈現佢哋青春嘅一面,真係好開心。」

對於外界經常將Lolly Talk與另一女團COLLAR比較,她們說︰「唔需要咁樣比較,大家都係朋友,互相分享音樂,甚至一齊約出街傾偈,氣氛好好。我哋各有特色,睇住大家一齊成長,感覺好熱血同開心,有種樂壇同伴嘅感覺。」Lolly Talk笑言團內八位成員也不會競爭比較,「我哋有句歌詞『世一吹奏』,的確我哋好似『誇誇群』咁,大家有時互讚對方眼粧靚咗,或者唱歌改善咗,反而令大家進步得更快。」

至於Jaime亦笑說︰「我都同Lolly Talk玩過《三分甜》MV,其實大家好多話題,唔一定諗競爭。例如Elka教我化粧,因為每次上鏡佢都質問我點解唔搽唇膏,覺得我面青口唇白,都係靠佢教我。(你教了Lolly Talk甚麼?)之前傾過和音話題,依家佢哋好叻,全部都識!」Jaime笑言屆時音樂節一定會玩「花臣」,除了跟不同單位合作,更將自己的歌曲重新編排,帶來不同驚喜!

服裝︰Chloe(張天穎)

場地︰Zendo Cafe

撰文︰楊安莉

攝影︰王華婷、黃敬博

美術︰梁政敏

懶理樂壇競爭 Lolly Talk張天穎互相見證成長

張天穎預告在音樂節演繹自己重新編排的作品。

懶理樂壇競爭 Lolly Talk張天穎互相見證成長

Lolly Talk最近推出新歌《四方帽之約》。(IG圖片)

懶理樂壇競爭 Lolly Talk張天穎互相見證成長

張天穎人靚歌甜,載歌載舞十分吸睛。(IG圖片)