【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

孫佳君黑絲拍MV誘ERROR 吳保錡認錯劉嘉玲率先抄牌

發佈時間: 2023/09/13

「宇宙天團」ERROR今年各有各忙,早前合體拍攝新團歌《枱底隧道》MV,更驚喜獲孫佳君擔任女主角。貴為90年代女神的孫佳君穿上黑絲、短裙火辣辣跳舞,大曬迷人美腿。ERROR四子爭取求前輩追蹤IG,女神魅力沒法檔。

ERROR前日推出今年首支團歌《枱底隧道》,以歌曲探討愛情觀。MV找來久未亮相幕前的孫佳君演出,四子在拍攝前一晚才得悉前輩助陣,大感驚喜。吳保錡說︰「聽到孫佳君有份參與梗係呆咗,不嬲都有睇開佢啲戲,佢真係好靚。」身旁的隊長梁業(肥仔)即踢爆︰「我哋以前成日睇孫小姐嘅作品,但保錡不停講錯孫小姐嘅作品。」保錡即認衰,並搞笑道︰「我成日以為佢同劉嘉玲係同一個人,都有少少尷尬,不過咁樣嘅氣氛下,反而同前輩熟咗,仲交換咗IG同電話。」他自豪稱當日是首個向孫佳君「抄牌」。其後,當保錡跟孫佳君交換IG期間,身旁的郭嘉駿(193)即對孫佳君說︰「p0k1(保錡IG)嗰個可以unfollow(取消追蹤)。」保錡即緊張搶說︰「唔係,fatboyyip(肥仔IG)嗰個撳unfollow得喇!」193加把口︰「係block(封鎖)!」孫佳君被他們七嘴八舌一番,即撳住心口說︰「搞到我好緊張呀!」

肥仔呻錯過跳舞場口

孫佳君入行至今首度參與MV演出,今次更挑戰高難度的椅子舞,相當惹火。不過四子卻錯過在現場欣賞,肥仔謂︰「孫小姐跳緊嘅時候,我哋只知道佢拍嘢,但唔知拍啲乜,仲喺化粧間休息緊,我哋知得太遲,如果唔係一早衝咗埋去睇啦,導演自肥又唔講聲。」至於為ERROR獻出第一次的孫佳君則說︰「今次拍攝前淨係同排舞老師學咗個半鐘,好彩疫情期間跟Sunny Wong(黃國榮)學跳舞,希望大家唔好笑我跳得唔好。」提到與四子合作,孫佳君稱︰「同佢哋四個合作感覺年輕咗,佢哋好可愛同好有活力,又不停講笑,好得意呀佢哋,多謝導演嘅邀請。」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏

孫佳君黑絲拍MV誘ERROR 吳保錡認錯劉嘉玲率先抄牌

保錡不停大讚孫佳君好靚女,並率先「抄牌」,三子亦爭相跟前輩交換IG,場面惹笑。

孫佳君黑絲拍MV誘ERROR 吳保錡認錯劉嘉玲率先抄牌

49歲的孫佳君首度拍MV大賣性感,大曬fit爆身材。

孫佳君黑絲拍MV誘ERROR 吳保錡認錯劉嘉玲率先抄牌

孫佳君在MV中跟肥仔耳語,相當親密。

孫佳君黑絲拍MV誘ERROR 吳保錡認錯劉嘉玲率先抄牌

《枱底隧道》是何秉舜及黃偉文繼《愛情值日生》及《Never Come Back》後再次為ERROR創作的作品,MV導演是曾執導《流氓師表》的麥啟光。