【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《女子監獄》吳家麗陳瀅演母女 狼死周秀娜狂打李彩華

發佈時間: 2023/09/08

由周秀娜(Chrissie)、鍾欣潼(阿嬌)及李彩華主演的新片《女子監獄》昨日上映,飾演囚犯的Chrissie,因拒絕埋堆而得罪另一幫派大家姐阿嬌,Chrissie逐漸由被欺凌者變成獄中領導者。Chrissie更化身打女與李彩華大打出手,落手相當兇狠。

周秀娜在《女子監獄》中飾演女強人,因商業詐騙罪成入獄,Chrissie坦言角色有一定難度,「監獄係完全唔同嘅環境,需要用唔同方式適應,我個角色其中一個目標,就係要生存落去,要喺監獄中得到一個地位,就係呢個角色有趣嘅地方。」Chrissie笑言角色一副寸嘴樣,但在監獄中經常被打,「呢個角色唔識埋堆,變相有好多打鬥場面,但主要係我被打。」不過,她亦有反擊的時候,只見劇照中的她打女上身,一手撳低死敵李彩華的頭,又用力箍實對方的頸,打到李彩華眼凸凸兼面容扭曲。

陳瀅盡情演繹死女包

此外,陳瀅在戲中飾演一位反叛女兒,認為戲中母親吳家麗搞散家庭,因此非常怨恨對方。家麗姐因謀殺丈夫而被判入獄,兩母女在獄中重遇,可惜陳瀅拒絕認母,令家麗姐傷心欲絕。陳瀅笑言今次可盡情地演繹「死女包」的粗魯角色,又大讚家麗姐友善又專業︰「家麗姐完全明白點樣演繹,好帶動到場戲,加上今次係全女班,成班女仔好好玩。」李彩華亦大讚導演、監製用心拍攝︰「我哋會一齊研究用咩方式拍得更好,同埋平時大家都係以一個好靚嘅形象出現,但今次我哋就以寫實形象畀觀眾睇。」

撰文︰Iris

美術︰梁政敏

《女子監獄》吳家麗陳瀅演母女 狼死周秀娜狂打李彩華

周秀娜打人快狠準,甚有做打女潛質。

《女子監獄》吳家麗陳瀅演母女 狼死周秀娜狂打李彩華

陳瀅因在監獄中得罪人,遭受可怕懲罰。

《女子監獄》吳家麗陳瀅演母女 狼死周秀娜狂打李彩華

吳家麗飾演一位可憐母親。