【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

全靠經營健身室保持穩定收入 李爾晨靜待機會等家人認同

發佈時間: 2023/09/07

李爾晨(Kyle)是前香港男子甲一排球員,投資健身室約兩年,運動員出身的他,能將喜愛的事變成事業,不但為他帶來穩定收入,可以給家用之外,更令他可以無後顧之憂去衝演藝事業。

李爾晨在尖沙咀經營的「女士專屬」健身室超過兩年,他感激客人的支持,才捱過了疫情最艱難的時刻。今年他再下一城,跟沈震軒和陳欣妍合資近七位數字,在銅鑼灣開設健身室。Kyle說︰「沈震軒聯絡我經理人,因為佢屋企太多健身器材,嚟緊搬屋想轉手去我尖沙咀健身室,我就話唔好賣,不如一齊開多間,大家一拍即合。」

Kyle直言全靠健身室生意的收入,近年才可以有家用給家人,「雖然唔係咩大數目,但總算係畀到家人一份心意同安心,之前演藝事業係有少少迷惘期,屋企人都叫我既然搵唔到錢不如唔好做,但我一直想有好作品畀到屋企人一個交代。」

曾因聲綫失去角色

簽約邵氏兄弟三年多,Kyle雖然有拍攝劇集的機會,但仍然有待「入屋」,他說︰「我都沉澱咗幾年,呢幾年努力睇戲、上堂學戲,呢個過程非常寶貴。我當然想有更多演出機會,但我明白尤其男藝人,真係要有種味道、人生要有經歷,先可以演繹到啲深度角色,所以我依家心態比較平穩,靜待機會。」Kyle透露早前成功試鏡獲得一個劇集角色,但臨門一腳被撤換,「開工時先發現我把聲太沉厚,同個角色好唔配合,咁我就無咗個角色。如果喺幾年前發生,我一定會好唔開心,但依家就覺得唔緊要,再等下一次機會。始終角色係講緣份,有得改善就改善,聲底呢啲無得控制就惟有調整心態。」他透露下月將接拍一個網劇,角色相當具挑戰性,有機會跟不少殿堂級前輩合作,令他非常期待。

髮型︰Ming Leung@chillworkhair

化粧︰Bronte Wong

場地︰Ones Fitness

攝影︰陳健珊

撰文︰楊安莉

全靠經營健身室保持穩定收入 李爾晨靜待機會等家人認同

曾參與ViuTV劇集《男排女將》。(IG圖片)

全靠經營健身室保持穩定收入 李爾晨靜待機會等家人認同

李爾晨希望在演藝圈有一番作為,讓母親不用擔心。(IG圖片)

全靠經營健身室保持穩定收入 李爾晨靜待機會等家人認同

李爾晨在《非凡三俠》中飾演殺手。(電視截圖)