【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與黃家灝陳鎮亨靠積蓄追夢 香胤宅望跳出框框向演員路進發

發佈時間: 2023/09/05

《全民造星V》誕生三位明日之星,冠軍香胤宅(Lyman)、亞軍黃家灝(KC)及季軍陳鎮亨(亨仔)正與ViuTV傾談合約中,暫時未有定案;唱歌跳舞,他們各有所長,摩拳擦掌,認定目標,準備在娛樂圈有所作為。

香胤宅、黃家灝和陳鎮亨一起大談未來的發展大計,33歲的Lyman自小熱愛跳舞,曾經在紐約擔任國標舞導師,2020年參加海選,成功躋身百老匯音樂劇《芝加哥》,成為全國巡迴演出的成員。其實他對演戲的興趣同樣濃烈,期望將來有機會拍攝劇集或電影,希望像甄子丹一樣拍動作片。Lyman說︰「我細細個睇《精武風雲.陳真》,覺得甄子丹打得好勁!我一邊睇一邊喺床上面模仿佢啲動作。我好想演英雄人物,亦想挑戰一下極端性格嘅角色,奸奸地好似《JOKER小丑》嗰類,又或者劉青雲喺《神探》個角色,有七種人格,好有趣,好想試!」

而亨仔也想演戲,但他自嘲外表受到局限,只能做配角,「以我嘅外貌都做唔到男主角啦,一定係做下靶位!男神、萬人迷之類?我差啲啦…咁都想拍攝綜藝節目嘅,可以自娛一番。」至於KC則專注在跳舞上,心中大計早了然於胸,「我玩《全民造星V》嘅原因,係想增加知名度,最想有人畀錢我去搞騷,或者拍一啲關於跳舞嘅片。我有一個宏大志願,想用VR(虛擬實境)辦一場跳舞騷,靈感嚟自唱歌表演,有喇叭有咪有擴音器,再配合不同效果,觀眾可以睇到唔同嘅舞步。」

亨仔想拍綜藝節目

參加《全民造星V》之前,為了生活,三人有過不少的打工經驗。Lyman在紐約時,曾在一間日式餐廳當侍應及廚房雜工,「有次我捧住一籃洗好嘅碗碟,點知行行下跣低,啲餐具跌曬出嚟,又要重從洗過啦…」而KC則做過餐廳侍應、辦公室文職人員;「大隻仔」亨仔過去的工作,以體力勞動居多,包括送貨、跟車、地盤學徒,後來當上錄音室音樂製作的崗位。

現實很實際,追夢也要醫飽肚,Lyman、KC較幸運,率先接拍了廣告。Lyman坦言︰「依家都係用緊啲儲蓄,好彩之前教跳舞班,儲咗啲錢,依家啲積蓄飛走緊!」為了來港發展,Lyman與太太由美國回流,現時太太已回美國收拾一切。而亨仔直言積蓄所剩無幾︰「真係頂唔順就問媽咪攞少少,之後自己都要諗辦法。」三人異口同聲表示,最感激家人作為最強後盾,一直默默支持。基於現實問題,正在港大修讀機械工程的亨仔,只給自己五年時間在這一行發展。

KC心臟強大無懼負評

當藝人難免會受到外間抨擊,由參賽到現在,三人受到不少批評聲音。Lyman在一眾參賽者之中,年紀較大,但他不介意,認為年齡並非阻礙,人愈年長代表經歷愈多。他用作品說話,從表演中呈現吸引觀眾的一面,「笑我年紀大無問題,我底綫係唔好講我太太,唔好批評我家人,否則我一定會反擊!」而KC亦無懼負評,更不會改變自己來討好別人,「做好自己,自然會有人欣賞。」亨仔則謂︰「外間嘅批評,事出必有因,我會消化一下,作出改善,唔好磨平自己嘅特色就夠。」

一按睇片

服裝提供︰MARK FAST

撰文︰王連連

攝影︰林君茹、黃敬博

美術︰梁政敏

與黃家灝陳鎮亨靠積蓄追夢 香胤宅望跳出框框向演員路進發

Lyman最希望透過表演為別人帶來快樂。

與黃家灝陳鎮亨靠積蓄追夢 香胤宅望跳出框框向演員路進發

KC和亨仔互相扶持。

與黃家灝陳鎮亨靠積蓄追夢 香胤宅望跳出框框向演員路進發

Lyman獲太太Zoe全力支持以演藝工作為終身事業。

與黃家灝陳鎮亨靠積蓄追夢 香胤宅望跳出框框向演員路進發

女友Win Win參加《全民造星IV》入行,十分支持KC追夢。(IG圖片)