【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

澄清MIRROR缺席頒獎禮傳聞 江𤒹生笑指求證應問正副隊

發佈時間: 2023/08/30

由MIRROR副隊長江𤒹生(AK)和白靈主演的靈異港產片《七月返歸》,早前宣布入圍第22屆紐約亞洲電影節競賽單元。前晚電影在香港圓方舉行首映禮,男主角AK剛由美國出席電影節返港,首次正式擔正電影的他,坦言對票房有壓力,希望粉絲多多支持。採訪、

江𤒹生、影帝太保、譚玉瑛、小演員黃梓曜和黃梓樂等前晚出席《七月返歸》首映禮。獲前輩太保公開大讚有演戲潛質,AK聞言後表示多謝,直言首次正式擔正電影男主角感到緊張。談及MIRROR成員相繼參與電影演出,會否擔心被比較?AK坦言有壓力︰「壓力係嚟自出面太多比較,點都好,好多謝團隊願意相信我。」問到「生粉(粉絲)」會否包場支持?AK笑說︰「佢哋話驚睇鬼片呀!我畀個方法佢哋,可以約埋心儀對象一齊去睇。」他笑指會有意外驚喜。

獻計粉絲約心儀對象看戲

至於有傳MIRROR不會出席年底的樂壇頒獎禮,成員陳瑞輝(Frankie)承認收到公司的通知,原因是要綵排MIRROR演唱會。身為副隊長的AK澄清沒有收到正式通知,「我都有睇新聞…點會問Frankie㗎?梗係問個膊頭有花㗎嘛,哈哈。我哋當然好想出席啦,始終都係每年樂壇嘅盛事,但公司lock咗期去排練一月底嘅MIRROR演唱會,依家仲安排緊個行程,唔理獎項嗰啲,每年都趁呢個機會去同其他歌手聚會,(會積極爭取出席?)我哋都好想去,一切有待公司安排啦。

攝影︰Pauline

美術︰梁政敏

澄清MIRROR缺席頒獎禮傳聞 江𤒹生笑指求證應問正副隊

太保和譚玉瑛齊齊大讚AK有潛質、勤力又有禮貌。

澄清MIRROR缺席頒獎禮傳聞 江𤒹生笑指求證應問正副隊

Frankie日前出席活動時,承認收到通知將缺席年尾頒獎禮。(IG圖片)