【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

個唱三度延期曾想腰斬 容祖兒靠意志力重返舞台

發佈時間: 2023/08/25

容祖兒的《ANOTHER SIDE MY SERECT LIVE演唱會》前晚在演藝學院舉行第30場,該場為慈善場,當晚共籌得100萬善款。34場演唱會現已進入倒數階段,祖兒談及期間因病而三度延期,令她意志消沉,曾想過取消餘下的全部場次。

容祖兒前晚舉行演唱會慈善場,不少觀眾配合大會主題穿上橙色服裝,祖兒對台下觀眾說︰「你哋全部都係大慈善家,又係着橙色,你哋係『慷慨絲』呀。」祖兒不時走近台邊跟觀眾互動,又以早前於台上「飛咪」一事自嘲︰「驚唔驚我跌支咪落台?」期間祖兒自稱單身中女,口快快問是否每一位成功女士都難有伴侶,一度把男朋友講成女朋友,台下即時起哄,祖兒即笑說︰「做乜啫,男又好女又好,都係無。」

完騷後受訪時,祖兒的聲綫略帶疲累,她表示由於還有餘下四場,所以不能夠太用力說話。談及個唱期間因病而三度延期,祖兒坦言生病時十分憂慮,「有段時間我都好沮喪、好頹、好迷惘,仲提議不如取消餘下場次。多得演唱會導演彭秀慧教我點樣調節心態,佢同我講我哋做演出嘅,舞台就係醫生,雖然重啟個唱後嗰一個星期,我仲病緊,多謝觀眾嘅包容,又畀咗好多力量我,我先可以繼續落去。」

爆蔡卓妍努力物色男友

另外,對於好姊妹蔡卓妍(阿Sa)近日爆分手,祖兒坦言一早知情,但沒有特別慰問,「我哋有互相update對方嘅生活狀況,知知哋啦,(你哋可以一齊搵男朋友?)我讓畀佢先,佢話唔再介紹男仔畀我,有都留番畀自己先喎。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

個唱三度延期曾想腰斬 容祖兒靠意志力重返舞台

對網民提議開棟篤笑,祖兒謙稱不敢越級挑戰。

個唱三度延期曾想腰斬 容祖兒靠意志力重返舞台

祖兒模仿薛家燕演繹的廣東版《FLOWER》,前晚捧場的家燕姐則在台下一起跳開花舞。