【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

爆黃貫中與女兒打機課金 朱茵自認嚴格媽咪

發佈時間: 2023/08/25

朱茵昨日到九龍灣出席ViuTV劇集《反起跑線聯盟2》開鏡拜神儀式,相隔十多年沒有拍劇的朱茵,在劇中飾演一名魔鬼老師。被問到是否「魔鬼媽咪」,朱茵形容自己是一名有傾有講的媽咪,又大爆老公黃貫中(Paul)與女兒黃鶯打機時課金。

朱茵、周家怡、梁業(肥仔)及強尼等昨日出席拜神儀式,朱茵今次接拍港劇,主要是被劇本吸引,「導演(劉偉恒)好有誠意,我係一位好嚴格嘅『魔鬼教師』,但好錫學生。」朱茵的女兒黃鶯今年就讀國際學校六年級,她指由囡囡讀幼稚園到小學,她都一手一腳跟進女兒的功課,也跟不少老師傾偈,對演繹角色很有幫助。

問到在育兒方面是否一名魔鬼媽咪?朱茵笑說︰「我係一個有傾有講嘅媽咪,但對於我老公(黃貫中)嚟講,佢覺得我嚴厲,我就覺得佢放任;我重視(女兒)禮貌,自理能力要好,但情緒、功課方面,我覺得係要陪伴。」提到她負責教女,Paul是否陪玩?她說︰「有時我都睇唔過眼,咁鬆嘅,但爸爸教佢,佢又學到啲嘢,我都佩服老公嘅教法。」兩公婆對教女自然有意見分歧的時候,朱茵說︰「爸爸會陪佢一齊打機,點知爸爸會課金,我堅持唔會,但我都會放手,有時係佢同爸爸嘅溝通。」今次出山拍劇,朱茵坦言對女兒感到內疚,「因為我要喺暑假開工,阿囡有嚟探班,係第一次嚟片場探我。」

梁業餐廳執笠當買教訓

同場的肥仔早前被爆與柳應廷(Jer)、李駿傑(Jeremy)合資的日式餐廳開業僅七個月便結業,有傳三子負債逾200萬,更被貼街招追數。肥仔昨日回應︰「做生意無話賺梗,今次買咗個經驗同教訓,已經交咗畀律師處理。」執笠蝕了多少錢?肥仔沒有正面回答,只表示︰「記住做生意要自己落場就最開心。(呢個經驗會否太貴?)要記住,要覺得自己搵得番,抱住正能量嘅心態。」

採訪︰倪小珊

美術︰梁政敏

爆黃貫中與女兒打機課金 朱茵自認嚴格媽咪

黃貫中經常陪伴女兒,父女感情深厚。(資料圖片)

爆黃貫中與女兒打機課金 朱茵自認嚴格媽咪

周家怡、肥仔與劇中兒子合照,默契十足。