【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

投入角色抑鬱兩個月 盧瀚霆有新領悟學懂釋懷

發佈時間: 2023/08/23

由盧瀚霆(Anson Lo)、姜大衞(John哥)、陳紫萱主演的電影《釀魂》,將於明日上映。擔正男主角的Anson Lo今次飾演一個陰沉角色,他大爆為了「連戲」,竟刻意把自己處於抑鬱狀態,幸而從中有所得着,學會將不快事釋懷。

盧瀚霆在戲中飾演的張子傑因間接害死女友,因而活在愧疚之下,更陷入抑鬱和酗酒。Anson Lo刻意不抽離角色,令自己長期處於陰沉狀態之中,「想令部戲拍得順利啲,所以每日收工都唔會令自己relax番,我同自己講,抑鬱兩個月再抽離都OK吖,好成功嘅,拍完我就開心番,因為有幾日假期,同屋企人食飯做番自己,而且要籌備下一個工作,好快唔記得咗。」

獲姜大衞大讚好戲

提到電影講述自己的心魔,Anson Lo也有所得着,「張子傑最後都反省咗、釋懷咗,同時都令到我覺得,唔開心嘅嘢都過咗去,就唔好再去諗,因為最易觸動我情緒嘅係工作表現唔好,好似拍《社內相親》時,我好忟自己拍得唔好,但身邊嘅人就話唔係咁差,只係我睇到好大件事,咁呢個係我嘅性格。」他指早前舉行個人演唱會,當時的壓力超級大,幸好最終順利完成,他自言如同放下心頭大石,問到會否計劃到外地開騷?Anson Lo坦言很想跟海外的神徒(Anson Lo粉絲)見面,一切有待公司安排。

至於姜大衞今次與新一代演員合作,他笑謂本身不認識Anson Lo,只知道他靚仔、高大、好戲。John哥說︰「呢行新人好多,但無機會上位,呢幾年,佢哋(MIRROR)算係另類,成功上到位,係電影界嘅好事,因為電影界喺呢十幾廿年無乜新一輩,我哋呢個行業好需要後生演員。」John哥又指見到Anson Lo身兼電影及其他工作,「佢嚟到開工係好攰,但一埋位就OK。」Anson Lo聞言即說︰「好高評價!拍之前,我哋開會,John哥畀咗好多意見,無論動作戲、情感戲都帶住我哋。」而陳紫萱在片中飾演John哥的女兒,她大讚前輩具親和力,所以拍攝時不會感到壓力。

盧瀚霆

服裝︰Maison Margiela, Lane Crawford, Christian Louboutin

造型︰PIPA Creative

姜大衞、陳紫萱

化粧︰KINGS MAKEUP / Sandy Wong@kingsmakeup

髮型︰Match Tong

陳紫萱

服裝︰SNIDEL

場地︰STUDIOMETA

採訪︰黃曉妍

美術︰梁政敏

投入角色抑鬱兩個月 盧瀚霆有新領悟學懂釋懷

Anson Lo和陳紫萱均表示初次見前輩姜大衞時,都感到無比壓力。