【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

細訴老公大動脈撕裂死過翻生 何超儀憶陳子聰成肚血:昏迷1個月

發佈時間: 2023/08/17

何超儀(Josie)早前自揭老公陳子聰患重病險死,近日她接受鄭裕玲(Do姐)YouTube頻道訪問,詳談老公大動脈撕裂入院搶救的經過,她不離不棄以體溫為老公暖腳,獲網民大讚有情有義;而子聰亦在節目中開腔答謝太太照顧,表示會更珍惜生命。

何超儀激罕接受鄭裕玲節目《The Do Show》訪問,坦言希望藉老公陳子聰的病情,令大眾更關注「隱形殺手」大動脈撕裂。Josie透露子聰16年曾患肝硬化及直腸炎,幸好及早發現和醫治,但當時因長期吊鹽水而無法進食,身形瘦得如骷髏骨頭,「當時佢已經開過肚,醫好之後變番好靚仔,仲自覺想戒煙、多游水,但太遲!佢以前係煙剷,煙駁煙嗰種…醫生叫佢食素、戒煙、戒咖啡因、油膩嘢之類,佢戒唔夠一個月又開始食番。」

肚脹如九個月身孕

去年10月,子聰回澳洲探親,期間幫父母搬大型傢俬,當時Josie跟老公視像通話時,已察覺對方不妥,「佢無晒力,話好似整親盆骨,後來痛到上腰,我見佢面色又灰又黃又粉紅,一撻撻色咁!」本身有三高問題的子聰,數日後駕車載朋友到醫院時突然腹部劇痛,泊車時暈倒被送往急症室,證實大動脈撕裂要做緊急手術。Josie憶述老公的危急情況:「佢一肚都係血,一開肚,啲血流到一地都係,醫生要攞晒啲內臟出嚟洗,係成副『架生』拎出嚟洗,仲攞鉗夾起小動脈,切咗壞咗嗰部份,醫生話入面爛晒。」搶救過程中,子聰的尿道及腎臟受損,要開造口排出大小二便及洗腎,「佢全身插滿喉管,個肚好多風,脹到似有咗九個月(身孕)。小便全部係血,醫生話每日要輸十幾包血畀佢!」

子聰出事後,Josie立即飛到當地貼身照顧,她發現老公雙腳發紫,在香港醫生的提醒下,因擔心四肢壞死要截肢,她每日用體溫幫老公溫暖雙腳。手術後,子聰昏迷一個多月才甦醒。訪問結束前,Do姐透過電話問候子聰,子聰現時正休養,待稍後做重建尿道手術,他特別感激Josie︰「佢咁照顧我,自己都感動,因為佢日日睇住我,同醫生討論點醫我,成件事唔係咁簡單,我真係好彩。今次之後更加珍惜人生,好感謝身邊嘅人…如果你經歷我呢啲情況,你就知生命好重要!」

撰文︰Steven

美術︰梁政敏

細訴老公大動脈撕裂死過翻生 何超儀憶陳子聰成肚血:昏迷1個月

子聰隔空多謝老婆貼身照顧,承諾會注重健康。(網上截圖)

細訴老公大動脈撕裂死過翻生 何超儀憶陳子聰成肚血:昏迷1個月

子聰現時每周做四次物理治療,為後續手術做準備。(資料圖片)