【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

獲高層點名讚收視保證 陳豪把功勞全歸劇組

發佈時間: 2023/08/11

陳豪(阿Mo)、胡定欣及何廣沛昨日到新城電台宣傳劇集《破毒強人》,為飾演毒梟的阿Mo刻意變聲,帶給觀眾新鮮感,劇集播出首周收視達21.4點,更獲無綫總經理(商務營運)蕭世和公開讚揚。昨日阿Mo拒絕邀功,認為是團隊、監製及編劇功勞,相當謙虛。

昨日陳豪、胡定欣和何廣沛接受薛家燕主持的電台節目訪問,一起宣傳《破毒強人》。談到阿Mo的聲沙演繹十分搶鏡,他說︰「我都唔知觀眾鍾唔鍾意,以前未做切除瘜肉手術前,我都聲沙咗一段長時間,仲記得嗰時我坐小巴,叫五、六次有落,司機都聽唔到,仲要被佢鬧!」提到高層蕭世和日前在FB發文稱讚阿Mo的角色與以往很不同,收視高開屬意料之內,更以「收視豪強」來形容。阿Mo對於被讚是收視保證,謙虛回應︰「我覺得(功勞)係屬於我哋團隊,包括監製、編劇,呢啲劇種得來不易,要TVB肯拍呢種題材,仲有蕭正楠、定欣都無演過呢種方式,觀眾有新鮮感,劇集又有電影感,所以追看性高。」

何廣沛花半年學手語

阿Mo、定欣和廣沛曾於《白色強人2》合作,定欣笑指三人全部轉型,由醫生轉做毒販和啞巴,更難得是大家的角色都有獨立的發揮空間。阿Mo稱︰「今次有創意,咁大膽搵我做反派,一個去販毒,一個又啞、一個又無表情。」而廣沛在劇中以手語演出,獲觀眾封為新一代初哥哥,他指拍攝前半年開始學習手語,又感激每次拍劇都遇上好前輩,「定欣以前都演過啞巴,會明白我嘅辛酸,有佢喺度我放心好多。」

採訪、攝影︰Steven

美術︰梁政敏

獲高層點名讚收視保證 陳豪把功勞全歸劇組

何廣沛、胡定欣和陳豪接受薛家燕的電台訪問,大談拍劇趣事。