【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

首次擔正電影出絕招谷票房 ERROR派何啟華露絕密部位

發佈時間: 2023/08/11

ERROR四子首次擔正的電影《陰目偵信》前晚舉行首映禮,成員郭嘉駿(193)透露票房過2,000萬便有機會開拍續集;為了谷票房,隊長梁業(肥仔)豪言若然票房衝破5,000萬,便派出曾除褲謝票的何啟華(阿Dee)公開私密部位,相當重口味!

梁業、何啟華、郭嘉駿、吳保錡、葛民輝和周家怡等,前晚出席電影《陰目偵信》首映禮。ERROR四子首次擔正電影,阿Dee坦言感覺很夢幻,問他曾參與過億票房電影《毒舌大狀》,今次可會有票房壓力?肥仔即搶說︰「因為阿Dee之前嘅票房太勁,我哋達唔到個level即係阿Dee嘅問題。」193即表示自己只是配角,阿Dee才是主角;保錡接着指阿Dee是專業演員,自己只是普通運動員,三人合力圍攻阿Dee,場面惹笑。

採用暗黑兵法谷戲

193又透露監製指票房過2,000萬便有機會開拍續集,「電影係網絡小說改篇,今次只係拍其中一篇,希望可以一路拍落去,好似《陰陽路》系列咁。」肥仔即表示如票房達5,000萬,他們會重現綜藝節目《全星暑假-ERROR暑期自作業》中,公開阿Dee接受前列腺檢查,肥仔說︰「阿Dee會攞佢嘅前列腺出嚟,佢個名叫『前列腺哥』。」保錡即笑說︰「好抵,5,000萬就可以睇到,呢個就係我哋嘅票房暗黑兵法。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

美術︰梁政敏

首次擔正電影出絕招谷票房 ERROR派何啟華露絕密部位

周家怡笑言若票房理想會露髮綫謝票,郭思則表示會露事業綫。